Gå til innhold

Hva er det beste mirc scriptet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Polaris fra www.polaris-central.com :)

Si meg en ting, er ikke Polaris en "hack" av mIRC? Mener å ha hørt at Polaris ikke er et rent script, men en mod av selve programmet, dermed også "ulovlig.... jaja, funker det så er det vel ikke noen som bryr seg alike vel ;)

Liker best å modde mIRC'en min selv, med egene og venners "koder", og ikke minst deler av script jeg finner her og der som har noe nytte for seg. Cut'n'paste er genialt!

Lenke til kommentar
NNscript er knall! www.nnscript.de

Jeg må også si meg enig i det. Har brukt det ei god stund og har prøvd litt forskjellig scipts, men NNscript er best synes nå jeg.

Det ser meget pent ut i forhold til alle disse "1337 haxx0r" scripene. Er bare å trykke F11 så får man opp en meny hvor man kan velge mellom MANGE forskjellige themes.. :)

Lenke til kommentar

Hepps :o)

Du nevner ikke noe om på hvilket IRC nettverk du er på, du nevner heller ikke noe om hva du skal bruke det til så da blir det vanskelig å finne ett script som er best for deg.

Men jeg er mye på undernet nettverket, jeg er også Op på flere kanaler og jeg sverger til Peace and Protection. :o) Meget bra script til mitt formal.

Dette er også blitt litt moddet av meg for ting jeg savnet i PnP scriptet.

Rock'on brothers of 1001110110111011101101101110110111111

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...