volumone Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hva er det beste mirc scriptet og hvor kan jeg laste det ned. Sitter her å sliter med mirc32 :-? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Polaris fra www.polaris-central.com Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 http://www.ircn.org/ Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 fondus-scripv2.4. :o dessverre ikke å få kjøpt i butikkene ennå Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 NNscript er knall! www.nnscript.de Lenke til kommentar
que Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Polaris fra www.polaris-central.com Si meg en ting, er ikke Polaris en "hack" av mIRC? Mener å ha hørt at Polaris ikke er et rent script, men en mod av selve programmet, dermed også "ulovlig.... jaja, funker det så er det vel ikke noen som bryr seg alike vel Liker best å modde mIRC'en min selv, med egene og venners "koder", og ikke minst deler av script jeg finner her og der som har noe nytte for seg. Cut'n'paste er genialt! Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 NNscript er knall! www.nnscript.de Må si meg enig der, NNscript fungere fett til mitt bruk hvertfall. Polaris er vel mer i "warez-irc"-gata, om jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 NNscript er knall! www.nnscript.de Jeg må også si meg enig i det. Har brukt det ei god stund og har prøvd litt forskjellig scipts, men NNscript er best synes nå jeg. Det ser meget pent ut i forhold til alle disse "1337 haxx0r" scripene. Er bare å trykke F11 så får man opp en meny hvor man kan velge mellom MANGE forskjellige themes.. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Syntes IRCN er digg jeg ,, men er jo ikke oppgradert noe, den gamle mirc verisjonen har et ganske bra sikkerthetshull minnes jeg huske ? 5.91. Lenke til kommentar
ezzential Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg har prøvd Brevduva, Showdown og ircN, jeg synes ircN er best Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 NNscript er knall! www.nnscript.de Indeed Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 herreh.. script er så LAMT lær dere å konfigurere mirc rektig og grundig istedet! Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 jeg liker www.nnscript.de best nå for tiden. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 herreh.. script er så LAMT lær dere å konfigurere mirc rektig og grundig istedet! Syntes det er bedre å laste ned et bra et . og modde det etter behov .. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hepps :o) Du nevner ikke noe om på hvilket IRC nettverk du er på, du nevner heller ikke noe om hva du skal bruke det til så da blir det vanskelig å finne ett script som er best for deg. Men jeg er mye på undernet nettverket, jeg er også Op på flere kanaler og jeg sverger til Peace and Protection. :o) Meget bra script til mitt formal. Dette er også blitt litt moddet av meg for ting jeg savnet i PnP scriptet. Rock'on brothers of 1001110110111011101101101110110111111 Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 jeg liker www.nnscript.de best nå for tiden. Laster ned nå.. Før hadde jeg et perfekt OP script, husker ikke hvor jeg hentet det fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå