Stian0 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei, ser etter et headset som ligger og hviler på ørene.. har lett litt i nettbutikker men finner bare dårlige billigsaker til 79kr osv.. Noen som har noe peil på hvor jeg kan få kjøpt "backphones" med litt kvalitet? med minijack, ikke bluetooth. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Dersom det er lik lyd i Sennheiser PMX100 som "over hodet"-modellen PX100, til tross for noe annerledes konstruksjon, kan nok førstnevnte anbefales. Sennheiser PMX100 i Prisguiden. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 De så fine ut, tror jeg bestiller dem.. leste litt reviews på nettet, mange fornøyde! Lenke til kommentar
freeri3 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Heisann. Jeg titter litt rundt etter hodetelefoner jeg også, og synes de du kjøpte deg ser fine ut. Men hvordan spiller de? Høres de godt for andre rundt, og er det noe bass som fungerer? Hvis det er andre som har noen tips for hodetelefoner til 300-400 spenn, så gjerne anbefal noe. Samme hva slags hodetelefoner, egentlig. (MEN ikke plugger) takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå