Korka Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei, som emnetittelen sier så ser det ikke ut til at jeg får fremtvunget AA i Bioshock når jeg kjører det i DX9 under Windows XP. Jeg har prøvd å fremtvinge 4xAA i kontrollpanelet til nyeste nVidia driverne. Ujevne kanter er der fortsatt. Jeg vet allerede at AA ikke skal funke under DX10 i Vista, men at det skal kunne fremtvinges i Vista også under DX9. Dette har jeg lest bla. på HardOCP. PC er i signaturen. Den med 8800GTX... Så hva gjør jeg galt her? ForceWare-versjon: 163.75 OS: Windows XP Pro (X86) Også kommer en litt "ikke dataguru" inn når begynte man å bruke batterier i PC-en? Små morsomt Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 hahaha, jeg lo faktisk.. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg syntest ikke denne var morsom, og PC-er har faktisk batteri. Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Visste hva poenget var, ikke morsomt for det. Endret 27. november 2007 av Crossed Lenke til kommentar
564215 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 jo.. Vedkommene lurer på om man bruker AA batterier i en datamaskin.. *Ler så jeg griner* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hah! Bios batteri samt AA batteri! w00t! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 AA batterier ? Skjønte den ikke før nå :!: Lenke til kommentar
edds Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Haha! Digg gullkorn. :!: Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Var ikke akkurat hysterisk morsom, men jeg trakk på gliset det må jeg si. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Visste hva poenget var, ikke morsomt for det. Bra at du informerer om det da. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Bare en liten kommentar til det du sa Korka: "Små morsomt tongue.gif". Dersom du lager en tråd om noe du synes er "små morsomt", så bør du ikke engang vurdere å poste i gullkorn-kategorien. Den drukner allerede i slike tråder. Vær så snill, tenk litt mer objektivt, spør deg selv: "Lo jeg høylytt når jeg leste dette? Vil andre gjøre det?". Takk Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Bare en liten kommentar til det du sa Korka: "Små morsomt tongue.gif".Dersom du lager en tråd om noe du synes er "små morsomt", så bør du ikke engang vurdere å poste i gullkorn-kategorien. Den drukner allerede i slike tråder. Vær så snill, tenk litt mer objektivt, spør deg selv: "Lo jeg høylytt når jeg leste dette? Vil andre gjøre det?". Takk Ganske uenig egentlig siden jeg liker å "henge" her inne på Gullkorn forumet og lese nye gullkorn . Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hah! Bios batteri samt AA batteri! w00t! Powa to tha pipol! Tyne 400 watt fra de ja på en god rigg. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hehe! Den var utrolig bra Måtte bare le Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Bare en liten kommentar til det du sa Korka: "Små morsomt tongue.gif".Dersom du lager en tråd om noe du synes er "små morsomt", så bør du ikke engang vurdere å poste i gullkorn-kategorien. Den drukner allerede i slike tråder. Vær så snill, tenk litt mer objektivt, spør deg selv: "Lo jeg høylytt når jeg leste dette? Vil andre gjøre det?". Takk Ganske uenig egentlig siden jeg liker å "henge" her inne på Gullkorn forumet og lese nye gullkorn . Joda, det var passe morsomt, men dersom trådstarter lager en tråd med noe som er "små morsomt", hører det bedre til i Humor, ikke Gullkorn... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Bare en liten kommentar til det du sa Korka: "Små morsomt tongue.gif".Dersom du lager en tråd om noe du synes er "små morsomt", så bør du ikke engang vurdere å poste i gullkorn-kategorien. Den drukner allerede i slike tråder. Vær så snill, tenk litt mer objektivt, spør deg selv: "Lo jeg høylytt når jeg leste dette? Vil andre gjøre det?". Takk Ok, men da heter jeg Bjarne, noe jeg ikke gjør... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg syntest ikke denne var morsom, og PC-er har faktisk batteri. Og derfor måtte du kommentere her? Den var litt morsom, Robin Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Heahea.. Den var genial..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå