Gå til innhold

Bush vs Bill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

jeg vil ha Clinton som neste president.....Hillary altså :D, det hadde vel blitt lite populært blant reaksjonære republikanere. Endelig ble de kvitt en Clinton, så kommer det jaggu en til. For all del ikke den fundamentalistiske dritten Lieberman.

Lenke til kommentar

Hm, sikker på at han aldri kan komme tilbake? Trodde bare det var sånn at han måtte stå over en periode.. eller noe. Jeg mener, uten å være sikker på det, at det var en president som satt 3 perioder, med en pause, en gang i tida.

Uansett så er hele Bush familien helt latterlig. Fikk dere med dere at lillebror Jeb Bush, guv'nor i Florida, takket den spanske republikken og presidenten for vennskapet med USA på besøk i Spania? :roll:

Forøvrig syntes jeg ikke det var noe galt i at Bill slang seg litt oppå hu dama, utenom at han kunne jo klart å finne seg noe bedre enn det.

Lenke til kommentar

Nja.. Ford tok vel over etter Tricky Dick, satt til neste valg, så kom Jimmy C, en periode, så Ronny Ray Gun i 2 perioder, etterfulgt av Bush 41 i en periode før Clinton satt 2. Nå er Bush 43 i gang. Om han klarer seg eller ei vil tiden vise, men med den økonomien USA har nå kan han fort få problemer...

Lenke til kommentar

FDR hadde 4 perioder, daua jo såklart ganske tidlig i sin 4. periode. (12 og et halvt år er allikevel meget imponerende)Han var demokrat, så republikanerene fikk presset inn en lov som sa at en president ikke fikk sitte mer en to perioder.....og med tanke på primater som Lord Raygun og Redneck Sr/Jr så er vel det like greit.....men så har da ingen fra Redneck County, Texas klart mer enn en periode enda :D.

gullkorn fra barnemunn:

For every fatal shooting, there were roughly three non-fatal shootings. And, folks, this is unacceptable in America. It's just unacceptable. And we're going to do something about it.

? G. W. Bush

(Source: Slate)

Start shooting straight, folks!!! We need more head shots!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...