kaffi Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 noen andre en meg som vil ha Bill Clinton tilbake som president ?? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Er ikke så lett det når han har sittet 2 perioder... Lenke til kommentar
salomo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Holder en knapp på Bill Lenke til kommentar
snorri Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 bedre en bush, tar han tilbake når som helst, spermflekker eller ei. han bomber ihvertfall ikke land bare fordi han ikke klarer å uttale navnet på presidenten/diktatoren/demokratiske valgte lederen. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Som jeg skrev over, han kan ikke under noen omstendigheter komme tilbake Politikken hans savner jeg dog endel... Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Det holder vel lenge med en ikke republikaner?? Al Gore kunne jo prøvd seg... Lenke til kommentar
Infidel Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 jeg vil ha Clinton som neste president.....Hillary altså , det hadde vel blitt lite populært blant reaksjonære republikanere. Endelig ble de kvitt en Clinton, så kommer det jaggu en til. For all del ikke den fundamentalistiske dritten Lieberman. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det holder vel lenge med en ikke republikaner?? Al Gore kunne jo prøvd seg... Ja, han fant jo opp internett og greier Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hm, sikker på at han aldri kan komme tilbake? Trodde bare det var sånn at han måtte stå over en periode.. eller noe. Jeg mener, uten å være sikker på det, at det var en president som satt 3 perioder, med en pause, en gang i tida. Uansett så er hele Bush familien helt latterlig. Fikk dere med dere at lillebror Jeb Bush, guv'nor i Florida, takket den spanske republikken og presidenten for vennskapet med USA på besøk i Spania? Forøvrig syntes jeg ikke det var noe galt i at Bill slang seg litt oppå hu dama, utenom at han kunne jo klart å finne seg noe bedre enn det. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Regelen med 2 perioder er relativt ny. Finnes prez-er som har sittet 3 perioder (Roosevelt IIRC) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Men den eneste som kun har sittet én periode på en god stund er vel Bush Senior. Det hadde vært kjempe bra om Bush Junior også røyk ut etter første periode. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Nja.. Ford tok vel over etter Tricky Dick, satt til neste valg, så kom Jimmy C, en periode, så Ronny Ray Gun i 2 perioder, etterfulgt av Bush 41 i en periode før Clinton satt 2. Nå er Bush 43 i gang. Om han klarer seg eller ei vil tiden vise, men med den økonomien USA har nå kan han fort få problemer... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Whoa... av en eller annen grunn så trodde jeg at jeg leste Bill Gates her... Tenk hvis Bill Gates var president... Lenke til kommentar
Infidel Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 FDR hadde 4 perioder, daua jo såklart ganske tidlig i sin 4. periode. (12 og et halvt år er allikevel meget imponerende)Han var demokrat, så republikanerene fikk presset inn en lov som sa at en president ikke fikk sitte mer en to perioder.....og med tanke på primater som Lord Raygun og Redneck Sr/Jr så er vel det like greit.....men så har da ingen fra Redneck County, Texas klart mer enn en periode enda . gullkorn fra barnemunn: For every fatal shooting, there were roughly three non-fatal shootings. And, folks, this is unacceptable in America. It's just unacceptable. And we're going to do something about it. ? G. W. Bush (Source: Slate) Start shooting straight, folks!!! We need more head shots!!! Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Whoa... av en eller annen grunn så trodde jeg at jeg leste Bill Gates her... Tenk hvis Bill Gates var president... Kan umulig bli verre Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Bill Bush er en fjott av en cowboy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå