Heimdal Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 JEg har en xp2600+, og har en volcano 9 vifte til denne, men den må nestne stå på full guffe for at den skal kjøle godt nok:( og det er bråkete. JEg kan ikke bruke silent twin vis noen skulle komme med det forslaget da denne blir for brei for kabinettet mitt, Tempen må være under 60. da pcen blir jo litt tregere vis det går litt over, og det vil eg ikke, merker det for mye:( Med viften jeg har kan jeg ha på et aksetabel støy nivå og da blir tempen på cpu rundt 64-65 vis det stemmer det som står i biosen. Vis det er noen viktig så er hovedkortet Epox 8k3a+ Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Det virker for meg som en ufattelig høy temperatur...har du klint uanstendige mengder kjølepasta på eller noe?? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Du skriver jo ikke noe pris, så: Swiftech 462, 120mm vifte og funnel. Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 har tatt på kjølepasta ja, artic silver 3. men hvor mye? fikk vite skulle bare være et tynt lag. og prisne må være noelunde greit nok, max 500? Lenke til kommentar
ReDNiK Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 jeg har AMD xp 2400+ og GlacialTech vite cpu'en ligger på 40 grader. men jeg har Xaser II og da. men kjøler bra GlacialTech:http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...28&GrpID=6&s=pl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå