Gå til innhold

-"Gold Farming" tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor er egentlig dette området, og hva er der ? da mener jeg de forskjelige, ikke bare at de er elementer...

Det er helt nord i Nagrand.. der kan du farme Mote of water, Mote of fire, Mote of air og Mote of earth... Man kan tjene en god del gull å dra opp dit vis ikke det er mye folk der.

Lenke til kommentar

Farme for mote of air er helt imba og dropraten er sykt høy,

Fikk gjort om til mange mote of airs bare på kort tid og fikk 30-40g per Primal på AH.

Snakk om sjapp gold farming <3

Farmet elementals i SMV siden det ikke var noen andre der.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Fikk gjort om til mange mote of airs bare på kort tid og fikk 30-40g per mote på AH.

Pirke pirke. :p

Endret av Bamboocha
Lenke til kommentar

Fikk gjort om til mange mote of airs bare på kort tid og fikk 30-40g per mote på AH.

Pirke pirke. :p

Off, jeg mener Primal Water :!:

Du tokk meg of guard.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Jeg fant nettop en god (gratis) guide http://www.wow-pro.com/book/export/html/565, legger den under nyttige lenker.

Ja, drit bra!

To begin head to ulda if you do not know how to get there fly to loch modan and go to the badlands or fly to searing gorge and go the long way its right on the eastern corner anyway be sure to kill every trogg you see (They might have a epic shield) also if you are a enchanter theres a master enchanter in the instance once done with ulda head to sm once there be sure to solo all parts. now once all of the instance are done put all the greens, blues and purples in your bank. also if you can solo ZF, VC and WC also gnomer it is a GOLD MINE! do this every day for a week then trade all of it in to a vendor or AH you will get over 100g! or more.

100g i uka! OMFG!

Lenke til kommentar
Jeg fant nettop en god (gratis) guide http://www.wow-pro.com/book/export/html/565, legger den under nyttige lenker.

Ja, drit bra!

To begin head to ulda if you do not know how to get there fly to loch modan and go to the badlands or fly to searing gorge and go the long way its right on the eastern corner anyway be sure to kill every trogg you see (They might have a epic shield) also if you are a enchanter theres a master enchanter in the instance once done with ulda head to sm once there be sure to solo all parts. now once all of the instance are done put all the greens, blues and purples in your bank. also if you can solo ZF, VC and WC also gnomer it is a GOLD MINE! do this every day for a week then trade all of it in to a vendor or AH you will get over 100g! or more.

100g i uka! OMFG!

han selger epic's til vendor O_o ....

Lenke til kommentar

Ja, drit bra!

100g i uka! OMFG!

han selger epic's til vendor O_o ....

Så ikke den delen, det er mange forskjellige guider der da... :whistle:

Endret av Mightal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

4 timers zombie-mode farming i netherstorm.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-117779-1197134063_thumb.jpg

+124Gold i fra junk items og greens til vendor.

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
4 timers zombie-mode farming i netherstorm.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-117779-1197134063_thumb.jpg

+124Gold i fra junk items og greens til vendor.

hvis jeg først skal farme noe så skal monsterne være spesiel, eller så på stede være de ... de må være NOE uten om de vanlige ... tenkt at du faktisk orker og sitte i 4 timer og gjøre sånn O_o ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...