Gå til innhold

-"Gold Farming" tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mining, Herbalism, flying mount og denne macroen bundet til en tast nær framover-tasten:

/castsequence Find Minerals, Find Herbs

Er så fornøyd med dette at jeg ikke tror jeg hadde hjulpet å spre det hvis det hadde vært flere her på Aerie Peak. Eneste problemet er å få solgt alt.

Når det gjelder fisking blir vel ikke det så veldig bra før man kan begynne å fange Furious Crawdad til Spicy Crawdad (+30 Stamina, +20 Spirit), og de er ikke veldig greie å fiske. Man må ha veldig høy skill i tillegg til mye buffs, det er noen ekle eliter i området man fanger dem, og de respawner ikke så ofte.

Lenke til kommentar

Elemental Platue er overfarmet og det er til å bli gal av å oppholde seg der, og da snakker vi til alle døgnets tider. Folk eier ikke folkeskikk der oppe, handler kun om å tagge flest mulig før andre får tatt dem, stygge folk....

Lenke til kommentar
Elemental Platue er overfarmet og det er til å bli gal av å oppholde seg der, og da snakker vi til alle døgnets tider. Folk eier ikke folkeskikk der oppe, handler kun om å tagge flest mulig før andre får tatt dem, stygge folk....

ikke hele døgnet.. mange ganger kan jeg gå alene å farme der.. er på grim batol som er en overbefolket server.. men d kan være ganske fullt der oppe til tider:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...