Eryk Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ja, uff, ille. Antakelig satt han også på ventrilo, så TV eller film i bakgrunnen. Lenke til kommentar
turak Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, uff, ille.Antakelig satt han også på ventrilo, så TV eller film i bakgrunnen. prøvde de en gang 3 ganger døde jeg fordi jeg så på filmen istede for livene minne... Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 En løper kanskje risikoen å dø en gang i blant.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nei gjorde faktisk ikke så mye annet egentlig. Men sier jeg satt i zombie-mode. Fingrene DoTet og lootet, mens hodet var avslått Var nesten som å våkne opp hvert 5 minut å bare.. oj... enda en primal mana :o Lenke til kommentar
Damp Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har skaffet meg 375 i mining nå, i håp om å booste inntektene litt. Noen som har noen tips til hvor det er best å mine og hva man kan tjene mest gold på (fel iron ores, adamantite ores etc.)? Lenke til kommentar
saimon Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har skaffet meg 375 i mining nå, i håp om å booste inntektene litt. Noen som har noen tips til hvor det er best å mine og hva man kan tjene mest gold på (fel iron ores, adamantite ores etc.)? Adamantite, Terokkar = win Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Må man ha friendly reputation hos Ogri'la for å gjøre daily quests? Gjør bare 5-7 qs per dag nå. Lenke til kommentar
Tofustew Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Må man ha friendly reputation hos Ogri'la for å gjøre daily quests? Gjør bare 5-7 qs per dag nå. Du må gjøre en questserie før Ogri'la åpnes for deg. Startquest er Speak With the Ogre som begynner hos V'eru i Shattrath. Du trenger en gruppe for å fullføre serien. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har gjort dem :] men daily quests, har tilgang til quests ja. Men daily Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 noen som har noen tips til gold farming for en level 55 undead frost mage? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ding 58, kom deg til Outlands, beste tipset jeg kan gi. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Slenger meg med på Engineering, altså Mote Extractor. Legg til Fishing og dailies så har du minimum 1000g per dag, avhengig av hvor mye tid du orker å bruke. Disenchanter alt jeg får gjennom dailies, som fortsatt selger bra, selv om alt blir ubrukelig om bare noen dager. Primal Water/Air selger mellom 20-25g på Stormscale. Nagrand er ypperlig til begge, selv om du vil få mer Water fra Swamp Gas' i Zangarmarsh. Flyr rundt med huet som viser clouds, med find fish på. Fisker alle pure water pools og har lagt inne alle koordinater hvor Windy Clouds befinner seg. Om ingen andre er i området så er det 10+ Primal Air per time. Vanligvis så er det flere som farmer etter Pure Water schools, så det er litt avhengig hvor mange Primal Water du får. edit: gottabanen, la ikke merke til datoen Endret 8. november 2008 av bamsefar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå