Gå til innhold

-"Gold Farming" tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Nei gjorde faktisk ikke så mye annet egentlig. Men sier jeg satt i zombie-mode. Fingrene DoTet og lootet, mens hodet var avslått :p

Var nesten som å våkne opp hvert 5 minut å bare.. oj... enda en primal mana :o

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg har skaffet meg 375 i mining nå, i håp om å booste inntektene litt. Noen som har noen tips til hvor det er best å mine og hva man kan tjene mest gold på (fel iron ores, adamantite ores etc.)?

Adamantite, Terokkar = win

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Slenger meg med på Engineering, altså Mote Extractor. Legg til Fishing og dailies så har du minimum 1000g per dag, avhengig av hvor mye tid du orker å bruke. Disenchanter alt jeg får gjennom dailies, som fortsatt selger bra, selv om alt blir ubrukelig om bare noen dager.

Primal Water/Air selger mellom 20-25g på Stormscale. Nagrand er ypperlig til begge, selv om du vil få mer Water fra Swamp Gas' i Zangarmarsh. Flyr rundt med huet som viser clouds, med find fish på. Fisker alle pure water pools og har lagt inne alle koordinater hvor Windy Clouds befinner seg. Om ingen andre er i området så er det 10+ Primal Air per time. Vanligvis så er det flere som farmer etter Pure Water schools, så det er litt avhengig hvor mange Primal Water du får.

edit: gottabanen, la ikke merke til datoen :whistle:

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...