Gå til innhold

-"Gold Farming" tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mest effektive "farminga" finnes vel på goldbuying-sider, men sånn bortsett fra det så har jeg tjent fett med penger på å grinde mote of life i zangarmarsh.. Mobsa blir nærmest oneshotta og dropper gjennomsnittelig 1 mote fra hvert tredje kill.

tjente 700g der på en dag da jeg var lvl 64

Det var koslig :D

Lenke til kommentar

Cirka en 10minutters arbeid har tjent meg 50-100g på serveren min ved flere anledninger:

- Kjøper 57+ greens som ligger under 3g, og 65+ greens som ligger under 4g.

- Disenchanter disse og får ved mange anledninger Planar Essences og Prismatic Shards.

- Samme gjelder blues under 20g som er 65+.

- Arcane Dust ligger mellom 1.60 og 2g på serveren.

- Greater Planar Essences ligger mellom 6 og 8g.

- Large Prismatic Shards mellom 22 og 25g de siste dagene.

- Selger alltid 5 sølv under den billigste på AH.

Jævlig genialt egentlig, men ingen langsiktig grindingsmetode da dette skjer gjerne bare en til to ganger om dagen.

Lenke til kommentar
Mest effektive "farminga" finnes vel på goldbuying-sider, men sånn bortsett fra det så har jeg tjent fett med penger på å grinde mote of life i zangarmarsh.. Mobsa blir nærmest oneshotta og dropper gjennomsnittelig 1 mote fra hvert tredje kill.

Hvor finner du de mobsa? :p Eg har ca 1700g nå of sparer til epic flying som koster 5200 totalt. Så eg har en del igjen.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Hvor finner du de mobsa? :p Eg har ca 1700g nå of sparer til epic flying som koster 5200 totalt. Så eg har en del igjen.

Nord øst er det beste stedet, drepe bog lords som tåler veldig lite og dropper bra, fint sted å farme, har du herbalism er det enda bedre, siden de også dropper herbs

Endret av MaxXRebo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...