Gå til innhold

En annen lvl 40 mount

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp..

Men du får veldig lite rep for å levere runecloth..:(

75 per hand in (+10% hvis du er human)

Letteste veien er så absolutt questing, dyreste er forklart ovenfor. Du kan også event. kjøre Alterac Valley til krampa tar deg, men der kommer du riktignok ikke inn før lvl 51.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-77do0b

Et lite triks når det gjelder rep, er å dra og gjøre low-lvl quester i startområdene til Human, Gnome/dorf og Nelf. Questene går dritraskt å gjøre og du får like mye rep som når du er low-lvl ;)

Edit: Med mindre de har endret på noe med patcher siden før jeg tok pause sist da... :hmm:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

jeg vil anbefale deg å vente til 60 for å så kjøpe pvp mount ja, hold ut 20 lvler med elefanten din så får du en rå krigshest eller whatever youre heart desires.

kanskje du kan kjøpe deg en broom på ah eller lignende, alle hater den virker som, men jeg syns den er litt rå jeg :>

Lenke til kommentar

Dette er jo egentlig en gammel post som er bumpa, men samme det.

Startet vel som deg en Dranei på samme tiden.

På level 15 reiste jeg til Westfall og fortsatte min reise til 40 derfra.

Passet på å få med meg det meste av quester relatert til Stormwind.

Dinget level 41 exalted med dem.

Regner vel egentlig med at du har skaffet deg en hest for lenge siden, men det kan være til hjelp for nye spillere å vite at det er fult mulig.

Lenke til kommentar
broom'sa varer nok ikke mye lenger nå; de har gjort så de varer så 14 dager i spillet, ikke 14 dager logget inn

14 dager burde være mer en nokk til å gå fra 40 til 60;)

Ikke vis du ikke spiller hver dag og mye, jeg kjøpte epic broom for å ha fra 60 til 70, da jeg hadde brukt 11 dager på 1-60 (jaja.. det er mye) så tenkte jeg at 14 dager skulle holde fra 60 til 70, men nå er den jo gjort om til 14 dager real time, og jeg har bare 7 dager real time på å nå 70 fra 62 :o så må nok kjøpe vanlig epic mount ja. Måtte vel egentlig det når jeg hadde blitt 70 og broomen hadde gått ut på tid, hadde ikke overlevd med 60% speed i gamleland de få gangene jeg er der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...