Ezekiel Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Finst det nokon butikker som selgjar denne voksen her i Noreg? Det er den beste voksen eg nokon gong har hatt, men etter som eg forstår får du berre kjøpt den i Tyskland, Sverige, etc. Nokon som veit? Eventuelt, nokon som kan anbefale ein voks med ca. same konsistens og effekt som Taft voksen? Sikter då til anten "Taft - Creative Look" eller "Taft - Titan Look". Prøvde Sexy Hair no nyleg, og eg må seia det er den verste voksen eg nokon gong har prøvd. Altså; ikkje anbefal nokon vosker som i det heile tatt kan minne om Sexy Hair voksen. Takk! Lenke til kommentar
lupah Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Du tenkter på den Schwarzkopf har? Jeg ville bare tatt meg turen til et par lokale frisørsalonger. Du finner nok en som fører Schwarzkopf og har/kan ta inn Taft. Lenke til kommentar
Ezekiel Skrevet 27. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Ja, eg meinar den Schwarzkopf har. Skal sjekke litt rundt hos lokale frisørar (er ikkje så mange i området). Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå