John_Torvald Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hmm eg skal ha nytt skjermkort... eit billeg eit og med min 128mb ddr ram... skal vere *litt* bra! men det kan ikkje vere nVida chipset.. fordi eg kjøyre linux.. og d e eit HELVETE med nVida chipset`ane... pag av at dei ikkje legge ut chipset info slik at det kan kjøyre sjikkelig! eg har litt lyst på ATI og det skal vere eit bra gaming kort må ha tv (nesten alle har det da...) hadde vore kjekt med DVI utgang og ikkje meir enn rundt 1000-1500 veit d e pinglite å bruke so lite men e blakk har oppgradert ! for 3000 +skjerkort vert 4500! Plz treng råd! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Da er 9500Pro et perfekt kjøp for deg. Det billigste av den nye serien, men allikvel bedre enn alle GF kort utenom FX. har alt et bra kort trenger å ha til en billig penge. Lykke til Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ikke Pro Da kan du ikke modde det til et 9700 kort Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 så vidt jeg vet er nVidia bedre enn ATI på linux drivere... Lenke til kommentar
solaman Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Kjører Mandrake Linux 9.0 med GeForce4Ti4200 utan problem. Har installert driverane frå tar fil. Er ingen seriøs spillar men kortet fungerer problemfritt under Linux. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ikke ProDa kan du ikke modde det til et 9700 kort Ah, ja seff. Kjøp et 950 128MB RAM og last ned noen nye "drivere" (Beskrevet her på hardware.no) også har du et 9700kort. Så overlokker du det til 9700Pro ytelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå