SpecialForce Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Halo 2 eller combat evolved, mye moro for pengene og easy er ikke vanskelig å runde når du føler at alle andre spill vender deg ryggen. du får ha god bedring med pcen så lever du igjennom det forhåpentligvis men forstår etterhvert at du må kjøpe deg noe som duger. stikkord: Fremtidsrettet Tenk langt tidsrom Lenke til kommentar
Shar Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 du kan fint spille CS med den PCen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 CS er jeg griselei av om jeg skal være helt ærlig! Rollercoaster Tycoon har jeg faktisk, toern og treern også. =) Skal sjekke ut stalker! Har sett litt på det i butikken, så kanskje det blir Stalker til jul! Lenke til kommentar
Lazy gamer Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 du burde greie og spiller di nyeste spillene på markedet. eg greier å dra call of duty 4 på full grafikk mine specs: AMD Athlon64 2800+, 1gb RAM, nVidia 6600GT Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 SWAT4 er et knall spill som jeg tror du skulle klart å kjøre. _____ Off topic - stress å lage en ny tråd: Vurderer sterkt å kjøpe denne pcen som du kan se her, men har ganske lyst på Bioshock, så spørsmålet er om den klarer å kjøre det? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Deadman1300: Hvordan kan du greie å spille CoD4 med de spesifikasjonene når kameraten min som har enda bedre PC enn meg (en ASUS gaming-laptop) ikke kan kjøre CoD4 med de høyeste innstillingene? Swat4 skal sjekke ut. Samma kameraten som jeg nevnte over har jeg sett spille det og det virker ganske morsomt! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Swat4 må kjøpes ja Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Er det no særlig til variasjon i Swat4 da? Da jeg så kameraten min spille det fikk jeg et inntrykk av at det du gjorde bare var å gå inn å skyte de som ikke vil gi seg og legge håndjern på resten! Kanskje jeg som ikke fulgte godt nok med. =) Lenke til kommentar
HenrikRS Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har det samme problemet, og jeg trenger lik hjelp Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det er et strategispill som krever litt tenking. sånn er det. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Wc3 med The frozen throne Fable bf2 Lenke til kommentar
Lazy gamer Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Deadman1300: Hvordan kan du greie å spille CoD4 med de spesifikasjonene når kameraten min som har enda bedre PC enn meg (en ASUS gaming-laptop) ikke kan kjøre CoD4 med de høyeste innstillingene? det er forskjel mellom laptop og ein stasjoner Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Selvfølgelig, men hardware er hardware. Ser bare ikke hvordan det kan være når dette er recommended-krava: 2.4 GHz dual core or better is recommended 1 GB RAM for XP, 2 GB RAM for Vista is recommended 3.0 Shader Support recommended, Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Etter mantge år med spilling så er det et kjent faktum at "recommended hardware" ikke holder mål for å få kjørt spill på maks dessverre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nuvel. Har samme grafikkort (AGP) og en overklokket [email protected].Nyere spill basert på feks Unreal3 motoren (R6-Vegas, Gears of war, Bioshock, MoH-airborne) kan kjøres, men da i så lav oppløsning (800x600) at det er en fornærmelse mot både deg selv og spillet. Derfor definerer jeg disse spillene som uspillbare, og styrer elegant unna til jeg evnt har oppgradert. Jeg har 1gb ram, 6600gt pciE og AMD 939 3.2+. Kjører fint Bioshock med akseptabel grafikk. En liten lagg nå og da(et par ganger på 5 min) overlever jeg uten problemer. Vegas kjører jeg bedre enn Bioshock og Airborne har jeg ikke prøvd på den pcen enda, men da spiller fungerer på 7200kortet til laptopen min vil jeg tro det går fint. Jeg tror ikke problemet ditt(og trådstarter sitt) er at pcen ikke klarer å dra spillene med ok grafikk, men at dere absolutt "må" kjøre med fet grafikk. Det er noe helt annet. Men om trådstarter vil kjøre spill med fet grafikk hjelper det lite å spørre etter gamle spill, eller godta de anbefalingene han har fått. Uansett er grafikken til Bioshock på low bedre enn grafikken på disse andre spillene som blir anbefalt. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 age of empires II ? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kjørte Age of empires 3 på en P3 933Mhz med sikkert 256 RAM.. Lenke til kommentar
dapre Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg har 1gb ram, 6600gt pciE og AMD 939 3.2+. Kjører fint Bioshock med akseptabel grafikk. En liten lagg nå og da(et par ganger på 5 min) overlever jeg uten problemer. Vegas kjører jeg bedre enn Bioshock og Airborne har jeg ikke prøvd på den pcen enda, men da spiller fungerer på 7200kortet til laptopen min vil jeg tro det går fint. Du har en PCIexpress utgave av samme kort. Jeg har AGP, og det på kun 4x. Neppe sammenlignbare kort. Ikke nevner du minnemengde heller. Mitt kort er på 128 Mb. Dessuten har du en betydelig kraftigere cpu. Faktisk hele 22 % kraftigere på originale innstillinger. Trolig har du i tillegg et nyere og mere oppdatert hovedkort med høyere busshastighet, og kjappere DDR2 ram. Jeg tror ikke problemet ditt(og trådstarter sitt) er at pcen ikke klarer å dra spillene med ok grafikk, men at dere absolutt "må" kjøre med fet grafikk. Det er noe helt annet. Men om trådstarter vil kjøre spill med fet grafikk hjelper det lite å spørre etter gamle spill, eller godta de anbefalingene han har fått. Uansett er grafikken til Bioshock på low bedre enn grafikken på disse andre spillene som blir anbefalt. Må kjøre med fet grafikk ? Nevnte jeg ikke at jeg kjørte nevnte spill i 800x600 oppløsning ? Jeg vil gjerne kjøre nye spill med, om ikke FET, så i hvert fall pen grafikk. Hva man får med 800x600, ingen AA/AF ingen eyecandy, low/medium innstillinger - kan diskuteres. Jeg synes uansett det er direkte fornærmende mot spillutvikklere/spillet/meg selv å måtte fire såpass på grafikken. At jeg likevell kan få en fin spillopplevelse har du sikkert rett i, men jeg velger å avstå fra spillet, eller oppgradere. Det blir nesten som å kjøpe seg en helt ny Porche, og sette på noen gamle hjulkapsler. Bilen fortjener bedre. Det er rett og slett en fornærmelse mot deg selv/bilen og fabrikanten. Har du ikke penger til fete felger, kjøper du ikke Porchen, men en Fiat, eller venter til du har pengene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg har 1gb ram, 6600gt pciE og AMD 939 3.2+. Kjører fint Bioshock med akseptabel grafikk. En liten lagg nå og da(et par ganger på 5 min) overlever jeg uten problemer. Vegas kjører jeg bedre enn Bioshock og Airborne har jeg ikke prøvd på den pcen enda, men da spiller fungerer på 7200kortet til laptopen min vil jeg tro det går fint. Du har en PCIexpress utgave av samme kort. Jeg har AGP, og det på kun 4x. Neppe sammenlignbare kort. Ikke nevner du minnemengde heller. Mitt kort er på 128 Mb. Dessuten har du en betydelig kraftigere cpu. Faktisk hele 22 % kraftigere på originale innstillinger. Trolig har du i tillegg et nyere og mere oppdatert hovedkort med høyere busshastighet, og kjappere DDR2 ram. Forskjellen fra 4x til 8x agp er absolutt ikke merkbar, det er den ikke fra agp til pciE heller. Trådstarter har et så godt som likt oppsett som meg, og det er han jeg råder nå. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Som det er sagt tidligere - nyere spill kan fint kjoerers om ikke paa maks settings Har du vurdert aa klokke cpu/gpu? FEAR kan du fint spille. Helt glimrende, skremmende og actionfyllt fps! Endret 15. desember 2007 av maypenray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå