lokeland Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Saken er sånn: Jeg har ingen reser av en PC, og derfor kan jeg bare glemme alle nye spill. Spesifikasjonene er som følgende: AMD Athlon64 3200+, 1gb RAM, nVidia 6600GT osv. Jeg tviler på at jeg får kjørt de nyeste spillene der ute på min PC, så jeg leter etter litt eldre spill som kan kjøres på min PC nå som jeg har fått såpass mye fritid at jeg kan begynne å bruke den på spilling. Jeg liker hovedsakelig enkle førstepersons skytespill, og det må nevnes at jeg er direkte dum når det kommer til spill. Half Life 2 har jeg ikke engang greid å runde, men mest fordi jeg mista hele interessen for det og gikk lei etterhvert. Er det noen som kjenner til typen jeg kan kategoriseres under og har noen tips til spill jeg kan underholdes av, som jeg i det hele tatt får spilt på min PC? Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Cultris - http://www.cultris.ath.cx Inge over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Er ikke så veldig fan av Arcade-spill, men det må prøves! Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 desperados, noen splinter cell? Lenke til kommentar
otis Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Jeg foreslår Red Alert 2 med evt. ekspansjonspakken Yris Revenge! (Det er ikke et FPS spill, men du sa at du foretrakk det og ikke hatet alt annet.) Det er ihvertfall ganske enkelt å lære seg. Ellers så har du jo Serious Sam (2), hemningsløs skyting på et meget artig nivå EDIT: Skrivefeil. Endret 27. november 2007 av otis Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Serious Sam 2 har jeg faktisk spilt! Skal installere det igjen tror jeg. Har spilt litt Red Alert 2 for lenge sia, men takk for at du minte meg på det igjen! Desperados kan jeg sjekke ut, men Splinter Cell fikk jeg aldri helt taket i og på et av spillene (husker ikke hvilket) sto jeg fast og kom meg ikke videre bare etter 10 minutter! Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hva med Call of Duty? Tenkte mest på 1 og 2 Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Unreal Tournament (første) er ganske kult da, fins masse mods, skins og maps til det og du kan velge mellom å spille online eller mot boter. Spiller det ofte selv, har ikke noen andre unreal tournament spill, men har prøvd de andre. Jeg syns selv at den første er artigere å spille enn de andre for å være ærlig, men det har med smak å gjøre. Selv om du kanskje har prøvd det selv anbefaler jeg å dra det fram igjen, for moroa slutter aldri! Du kan jo lese litt her om det på Gamespot Endret 27. november 2007 av OverLegen619 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 CS 1.6? Enkelt og veldig underholdende. Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Call of Duty 2 og Portal Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Du får fint kjørt nye spill på den PC-en trådstarter, har samme oppsettet på stasjonærpcen, fortsatt ikke møtt et spill den ikke klarer å dra flott. Så hvorfor foreslår folk gamle, totalt utdaterte spill? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Max Payne 1 og 2. Geniale spill Av litt nyere spill kan jeg absolutt anbefale CoD4. Litt kort singleplayer, men online er det helt genialt. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 cs 1.6 er jo et knallspill, eller så kan du prøve n64 emulator spill? Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 han drar nok CSS også Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Har CS 1.6, CS:S, DoD:S og hele den pakka der! Driver å leiter etter nye spill ved å kikke igjennom demoene på Softpedia. Men nedlastingen går treigt. Noen andre sider som har kjappere linjer? Bruker et trådløst nettverk med såpass dårlig signal at nedlastingshastigheta fra Softpedia ligger på rundt 50kbit/s. =/ Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 jeg har omtrent samme hardware , sliter med de nyeste spillene per idag. som eks R6: vegas, splinter cell 4, COD 4, cyris osv! men av de spillene jeg har klart å spille uten lagg er Swat 4 , the shield , mafia , gta vice city ... disse spillene anbefaler jeg på det varmeste... flotte spill hele gjengen som jeg har runna btw anbefaler også farenheit , var ett overraskende bra spill som jeg også runna Lenke til kommentar
dapre Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du får fint kjørt nye spill på den PC-en trådstarter, har samme oppsettet på stasjonærpcen, fortsatt ikke møtt et spill den ikke klarer å dra flott Nuvel. Har samme grafikkort (AGP) og en overklokket [email protected]. Nyere spill basert på feks Unreal3 motoren (R6-Vegas, Gears of war, Bioshock, MoH-airborne) kan kjøres, men da i så lav oppløsning (800x600) at det er en fornærmelse mot både deg selv og spillet. Derfor definerer jeg disse spillene som uspillbare, og styrer elegant unna til jeg evnt har oppgradert. Spill basert på Doom3 motoren virker å kjøre litt bedre (pga Nvida kort ??) Både Prey & Doom3 demoene så veldig pene ut på mitt oppsett. Husker ikke om jeg måtte ned i 800x600. Nyere (?evnt pene?) spill jeg har testet og som har kjørt greit på middels oppsett : FEAR, Rainbow six-Lockdown, Half-life2, FarCry, Hitman4 jeg har omtrent samme hardware , sliter med de nyeste spillene per idag. som eks R6: vegas, splinter cell 4, COD 4, cyris osv!men av de spillene jeg har klart å spille uten lagg er Swat 4 , the shield , mafia , gta vice city ... disse spillene anbefaler jeg på det varmeste... flotte spill hele gjengen som jeg har runna btw anbefaler også farenheit , var ett overraskende bra spill som jeg også runna Swat4 bruker Unreal2 engine. Fint for dette systemet. Andre spill med samme motor: Pariah, Brothers in arms1, Red Orchestra Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 roller coaster tycoon kan spilles uansett hvor slæk pc man har, og det er ålreit også Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ville ha kjøpt inn Stalker. For det første så kjører du det greit på Low/medium settings og for det andre er spillet i seg selv genialt og selv på lave settinger definitivt verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå