Mato Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 vet ikke om det er det rette setedet .. men etter 2-3 timer søking på alle bedes siter er det verd et skudd .. jeg har en Hewlett packard Pavilion skjerm ..den flimer og bilde rister .. jeg har ikke di rette driverne ..noen som vet hvor jeg kan få tak i disse .. (ikke på hp sine sider .. bare drit der ) all hjelp motas med stor takk 8) Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Du kan være på et "ømt punkt" i skjermens refreshrate. Dvs, juster oppdateringsfrekvensen enten litt opp eller ned så burde bildet bli bedre. Du kan f. eks bruke Powerstrip hvis du vil optimalisere dette, da f. eks WinXP har en lei tendens til å holde seg på 60Hz. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 har alle rede prøvd dette. hjalp fint lite .. men takk for svar .. flere tips ?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Trenger man egentlig en "driver" til en skjerm? Tror det eneste du oppnår er å fortelle Windows hvor høyt/lavt du kan gå i frekvens for hver skjerm. Så f.eks 1024 x786 @ 72Hz blir jo det samme uansett hvilken skjerm du har. Ergo er problemet ditt antagelig en hardware feil i skjermen. Men det er jo alltids mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 I Win98 måtte jeg installere drivere for skjermen for å få annen oppløsning enn laveste med 16 farger. I XP gikk det fint uten drivere til skjermen i hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå