Gå til innhold

Synkronisere mobil med outlook

Anbefalte innlegg

Jeg har en Sony Ericsson k800i fra telenor. Jeg vil synkronisere kalenderen med hverandre. GÅr det?

Jeg har prøcd å lete litt på telenor side hjemme siden, men den siden er så sykt mye rot på. Det er nesten umuligt å finne det man vil der.

Men når jeg er i gang med å skrive denne, så lurte jeg også på om hvordan man får e-post på mobilen

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Sony Ericsson k800i fra telenor. Jeg vil synkronisere kalenderen med hverandre. GÅr det?

Jeg har prøcd å lete litt på telenor side hjemme siden, men den siden er så sykt mye rot på. Det er nesten umuligt å finne det man vil der.

Men når jeg er i gang med å skrive denne, så lurte jeg også på om hvordan man får e-post på mobilen

Prøv MyPhoneExplorer - genialt program som er mye "lettere" enn SE sin PCSuite, og kan synkronisere med outlook.

Lenke til kommentar

Prøv MyPhoneExplorer - genialt program som er mye "lettere" enn SE sin PCSuite, og kan synkronisere med outlook.

Ja, stemmer det. Det programmet har jeg faktisk. Jeg viste ikke at det gikk an å synkronisere men kalenderen der. Det er lengesiden jeg har brukt det, hadde nesten glemt det.

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...