espen118 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har en Sony Ericsson k800i fra telenor. Jeg vil synkronisere kalenderen med hverandre. GÅr det? Jeg har prøcd å lete litt på telenor side hjemme siden, men den siden er så sykt mye rot på. Det er nesten umuligt å finne det man vil der. Men når jeg er i gang med å skrive denne, så lurte jeg også på om hvordan man får e-post på mobilen Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Lurer det samme med Nokia.. Og må jeg ha Outlock? eller kan jeg bruke andre programmer? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det går fint så lenge du laster ned programvare fra sidene til SonyEricsson. Dvs. kabel/IR/Bluetooth til PC <-> Programvare fra SE <-> Outlook Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har en Sony Ericsson k800i fra telenor. Jeg vil synkronisere kalenderen med hverandre. GÅr det?Jeg har prøcd å lete litt på telenor side hjemme siden, men den siden er så sykt mye rot på. Det er nesten umuligt å finne det man vil der. Men når jeg er i gang med å skrive denne, så lurte jeg også på om hvordan man får e-post på mobilen Noen som vet noe om dette? Prøv MyPhoneExplorer - genialt program som er mye "lettere" enn SE sin PCSuite, og kan synkronisere med outlook. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Går det an å synkronisere meldingene på mobilen også..? Hvor vil disse lastet opp da? Lenke til kommentar
espen118 Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har en Sony Ericsson k800i fra telenor. Jeg vil synkronisere kalenderen med hverandre. GÅr det?Jeg har prøcd å lete litt på telenor side hjemme siden, men den siden er så sykt mye rot på. Det er nesten umuligt å finne det man vil der. Men når jeg er i gang med å skrive denne, så lurte jeg også på om hvordan man får e-post på mobilen Noen som vet noe om dette? Prøv MyPhoneExplorer - genialt program som er mye "lettere" enn SE sin PCSuite, og kan synkronisere med outlook. Ja, stemmer det. Det programmet har jeg faktisk. Jeg viste ikke at det gikk an å synkronisere men kalenderen der. Det er lengesiden jeg har brukt det, hadde nesten glemt det. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå