Sati Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei, når jeg spiller Colin McRae: Dirt så må jeg reconnecte kontrolleren annethvert minutt. Det funker helt fint på alle andre spill og discen ser helt fin ut. Noen som vet hva som er problemet? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Prøv å skifte batteri? Lenke til kommentar
Sati Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Prøv å skifte batteri? Batteriet skal vel ikke ha noe å si når det har funket fint på alle andre spill i en måned senere? Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Du har ikkje tilfeldigvis koblet en Guitar Hero gitar i konsollen? Tror den har skapt liknende problemer før.. Edit: Ser du sier kontrolleren har funket fint i alle spill i en måned tidligere.. dumt spørsmål.. men du har byttet batterier i løpet av denne tiden eller?? For batteriene mine funker knapt en uke .. Så gjerne på tide å bytte.. Har du prøvd å spille andre spill etter at du fikk problemene? Ikke samme der? Endret 28. november 2007 av RoninMasao Lenke til kommentar
Sati Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Du har ikkje tilfeldigvis koblet en Guitar Hero gitar i konsollen? Tror den har skapt liknende problemer før.. Edit: Ser du sier kontrolleren har funket fint i alle spill i en måned tidligere.. dumt spørsmål.. men du har byttet batterier i løpet av denne tiden eller?? For batteriene mine funker knapt en uke .. Så gjerne på tide å bytte.. Har du prøvd å spille andre spill etter at du fikk problemene? Ikke samme der? Altså jeg har brukt den samme kontrollen i andre spill uten å bytte batteri i en måned etter at jeg fikk problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå