Big_Mac Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tenkte at jeg altså måtte ha en kommentartråd, slik at det blir orden på workloggen. Worklog Lenke til kommentar
Big_Mac Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Kommer med en ny update så snart hele plantegningen er ferdig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Denne kan bli kul! Ikke glem å sette inn plenty 'o lasers da! Edit: først NÅ ser jeg at dette var innlegg 1337! w00t! Endret 28. november 2007 av Laland Lenke til kommentar
Big_Mac Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Takk. Jeg lurer litt på hva slags andre effekter jeg må ha med. Jeg skal putte en laserpeker under laseren, slik at den blir realistisk. Hvis dere har noen forslag til hva som kan legges til, post dem her. Edit: Har sjekket litt rundt og funnet ut at det er billigst å oppdrive på Clas Ohlsson for 220,-. Hvis noen her på forumet har noen peiling på hvor jeg kan skaffe meg noe billige, vennligst post. Edit 2: Har nå skåret ut begge sider i papp, men har ikke kamera til stede. håper å poste update mandag eller Tirsdag Endret 30. november 2007 av Big_Mac Lenke til kommentar
Big_Mac Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Som dere sikkert ikke vet er big_mac to personer. Eirik Humlen og Helge Moen. Det er da dessverre slik at Helge har flyttet fra norge, noe som kom på kjappere enn trodd. Jeg beklager derfor at workloggen avlyst Endret 5. desember 2007 av Big_Mac Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Prosjektet varte i en hel uke. I call celebration! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Prosjektet varte i en hel uke. I call celebration! Nice bump. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå