Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Haha, jepp. Neida.. Men det å finne navn må man faktisk klare selv, etter min mening. Jeg hadde for eksempel en clan som het "Psycho Meatbollz" fordi vi var 14 år, og brukte "våres" skrift. Morsomt navn uansett. PsM | NICK Men finn på noe tøft.. F.eks: [bF] NICK. Som kan stå for: Battlefield BitFrost ByensFedre osv.. Bare ta 2 bokstaver, og finn ut noe. [FB] FrysteBaller F*pistol osv. FFH: Fyrene Fra Hellvette. Nei, det å finne navn er så simpelt som å tenke i 5 min.. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 mhm,man finner ikke det man vil ha om man ikke velger selv.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 aLLmIGhtY-viKiNgZ-oF_d0OM-fRoM_[NoRwaY]-wiTh_sUPeRskILLz-aNd_LoVE^ Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Haha, Northgarden du er morsom Slå opp i engelske ordbøker eller latisnke ordbøker, mange fete ord der. Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Liker ikke klan navn med f eks 2 bokstaver sånn som: {LA} . Liker bedre klan navn som fakstisk er et ord med betydning Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Clan Navn (The Dead Ownes) f.eks.Navn. Dead Meat Dead Chicken Dead Cow Dead Man Dead Woman Dead Fish det er et bra clan navn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå