Amerika Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvor langt er Galaxy/hvor mange stjerner er det tilsammen? Trenger ikke å vite noe mer enn det, vil gjerne oppleve alt på egenhånd (vil ikke høøøre...la la la la...Høøører ikke) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 120 Stjerner Resten ligger i spoiler. ... Lenke til kommentar
Amerika Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Dæven. Men er det lengre eller kortere enn Mario 64? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Om jeg ikke tar helt feil: Super Mario 64 har 120 stjerner, mens Super Mario Sunshine har 120 shines og Super Mario Galaxy har 120 stjerner. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Egentlig 121 Lenke til kommentar
Amerika Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Greit, så det er på lengden til Mario 64 (men jeg husker at 64 var vanskelig, mye vanskeligere enn Galaxy...det kan jo ha noe med at jeg var 6-10 år da jeg spilte det... ) Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvor lang tid tar det å gå igjennom det? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 15 timer brukte jeg på alle 120. Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er det 'klokke' i spillet, eller er dette bare et estimat? Synes det hørtes lite ut. Har selv bare spilt to-tre timer, men har vel ikke mer enn ca. 10 stjerner. Tar meg god tid. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 mange som sier ca 30 timer leser jeg Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Altså, jeg har ikke peiling over hvor mye jeg har spilt. Jeg bare tippet. Teit det ikke er som i alle Zelda spill, en sånn klokker som viser hvor lenge du har spilt sammenlagt. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Altså, jeg har ikke peiling over hvor mye jeg har spilt. Jeg bare tippet. Teit det ikke er som i alle Zelda spill, en sånn klokker som viser hvor lenge du har spilt sammenlagt. Mener faktisk absolutt alle spill burde hatt dette. Det er veldig gøy å se hvor mye spilletid du har fått for pengene dine, eller hvor fort du rundet det. Er også irriterende å si noe om lengde i anmeldelser, når en ikke har et spesifikt tall. Blir litt vanskelig å følge med på tiden alltid. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Altså, jeg har ikke peiling over hvor mye jeg har spilt. Jeg bare tippet. Teit det ikke er som i alle Zelda spill, en sånn klokker som viser hvor lenge du har spilt sammenlagt. Mener faktisk absolutt alle spill burde hatt dette. Det er veldig gøy å se hvor mye spilletid du har fått for pengene dine, eller hvor fort du rundet det. Er også irriterende å si noe om lengde i anmeldelser, når en ikke har et spesifikt tall. Blir litt vanskelig å følge med på tiden alltid. Word! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Total bullshit med 15timer på 120 stjerner da. Det går ikke med mindre du følger en walkthrough eller at du kan det utenat. Har sikkert brukt 15 timer bare på 60 stjerner og merker det begynne å gå myye saktere fremover. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er timer på spillefilen. Helt ute hvor du velger hvilken fil. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Total bullshit med 15timer på 120 stjerner da. Det går ikke med mindre du følger en walkthrough eller at du kan det utenat. Har sikkert brukt 15 timer bare på 60 stjerner og merker det begynne å gå myye saktere fremover. Slapp av litt a! Jeg tippa det, jeg har sikkert brukt 25 timer, jeg husker jo ikke sånn akkurat i hodet mitt! Å hvem bruker walkthrough? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er timer på spillefilen. Helt ute hvor du velger hvilken fil. Hvor? Jeg finner det ikke. Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Å klare 60 stjerner er barnemat, men skal man klare 120 står man foran en tøff utfordring sin vil ta lang tid hvis man ikke jukser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 er det flere stjerner på en bane enn de 3 som står oppført? husker på mario 64 fikk man stjerne hvis man samlet 100 mynter på banen. er det slik på galaxy? eller noe ala samme opplegg? har jo det med kometene men... Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 er det flere stjerner på en bane enn de 3 som står oppført? husker på mario 64 fikk man stjerne hvis man samlet 100 mynter på banen. er det slik på galaxy? eller noe ala samme opplegg? har jo det med kometene men... Etter man har tatt Bowser siste gang, så skal man finne 100 lilla mynter på diverse baner. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Pluss annet stuff som å løpe om kapp med slemme Mario osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå