ftbllftbll Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe meg noen nye vintersko snart. Bare lurte på om noen hadde none forslag=) Jeg har hatt de beige høye til timberland i en årrekke nå, men nå kunne jeg kanskje tenke meg noen litt lettere og annerledes.... Disse er gore tex. Har de på grim i oslo http://www.sneakerhead.com/314413-041.html Finnes ikke så mange andre typer sånn vintersneakers. Ivertfall ikke fra nike og adidas. Har noen noen andre forslag? Endret 27. november 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) jeg har rover skoene. Veier ikke så mye og er gode og varme. Kosta meg 1400 kr. http://www.dcshoes.com/home.asp?section=pr...ategory=SHO-H20 Endret 27. november 2007 av PurpleZoDz Lenke til kommentar
lupah Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Jeg liker vinterskoene til Dolce og Gabbana, og de fra Tiger er heller ikke så verst. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 lupah: Du burdte vel kanskje være litt mer spesefikk, både Tiger og DG har mer enn en skomodell Lenke til kommentar
lupah Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 lupah: Du burdte vel kanskje være litt mer spesefikk, både Tiger og DG har mer enn en skomodell Hehe, de har ikke sååå mange vintersko, og spør du meg er alle kule. De selges på bl.a. Kamikaze og Zenon i hvert fall. Tror de har en del kult på Palèet også! Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Vil du ha noe annerledes? Hvorfor ikke kjøpte deg selskinnsstøvletter? Det har jeg Gode og varme og holder i åresvis Men de er litt dyre da. Ligger på ca. 2000 kr. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Converse hi-top Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Hva ser du etter da. Er du hip-hop eller er du preppy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå