Håvard_J Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har kjøpt et Gainward Geforce 4 ti 4200, Problemet er at maskin låser seg når jeg spiller f.eks Unreal Tournament 2003.. Skjermbilde låser seg og lyden hakker... klarer ikke å komme i windows heller. Må restarte pcen. Har win Xp og Nvidia 41.09 driver installert. Idag fikk jeg et nytt skjermkort fra MSI ikke Gainward. Men ellers var det samme type som det jeg har. Satte det i, spilte litt UT 2003 og Worms world party. Akkurat det samme skjedde igjen. Pc en låste seg og lyden hakket. Har skiftet hardisk og prøvd å ta ut Nettverkskort og ISDN kort. DEN LÅSER SEG IGJEN ETTER EI LTA STUND...... Tempraturen på Cp uen ligger omtrent på 40 til 50 grader. System tempraturen ligger også mellom 40 til 50 grader. Kan dette være årsaken? Tar jeg av sideplata låser den seg ikke så fort. Andre som har samme problem? Amd XP 2200 512 mb pc 3200 ram. 60 Gb harddisk Msi KT4 Ultra hovedkort Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hei Jeg har sett MANGE tråder angående akkurat disse kortene, virker som om det er endel problemer med dem. Har du prøvd å søke på forumet ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Gainward har inrømmet at enkelte av deres skjermkort har varmeproblemer. Hvis dette berører din modell burde du få et nytt kort Lenke til kommentar
TomE Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 JA! Har akkurat samme problem med akkurat samme kort. Det er en produksjonsfeil på alle ti4200 korta til gainward. Står noe om det i en tråd her på forumet. Søk. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Eg kjøpte gainward gf4 4200XP idag... Er det det samme kortet eller har du ein gamlere verson? Lenke til kommentar
zTab Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Dette gjelder bare 64mb korta så vidt jeg vet.. Har selv gw ti4200 128mb gs, og har ikke hørt om problemer på disse kortene Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Snakket med komplett.no de kunne fortelle at problemet gjelder ikke bare Gainward, også MSI har hatt problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå