ÅleMorten Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har nettopp kjøpt en bærbar pc (brukt) som det ikke er mulighet for faner på..så hvordan får jeg de? Hadde faner på den gamle PC-en ,men de fikk jeg automatisk når windows oppdaterte seg(eller no' sånnt.. ) noen som kan hjelpe meg? men ingen skumle store data-ord takk Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Mener du faner i Internet Explorer, eller at programmer grupperer seg logisk nede på startlinjene? Lenke til kommentar
ÅleMorten Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Internet explorer Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ah, da må du installere Internet Explorer 7.0 fordi denne er den eneste versjonen av IE som støtter faner. IE7 kan lastes ned her. Lenke til kommentar
ÅleMorten Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Tuusen takk Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Og om du føler deg klar for nye nytt kan du jo prøve ut Opera (et norsk produkt, om det skulle bety noe), som er et program som kan gjør de samme oppgavene som Internet Explorer, bare raskere, tryggere og med flere muligheter for å skreddersydd nettleseren etter din smak. Mozilla Firefox er et annet godt alternativ. Endret 27. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
ÅleMorten Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Nå har jeg faner! Ble forresten litt frista til å prøve ut opera..så veldig tøff ut. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) anbefaler på det sterkeste å gå bort fra Internet Explorer. hvorfor? sikkerhet, effektivitet og bedre støtte for webstandarer. både Opera og Firefox er gode alternativer. (begge støtter forresten faner) Endret 28. november 2007 av hernil Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg vil også anbefale deg og bytte til Opera. Etter mye fram og tilbake bestemte jeg meg for og prøve det, og har ikke angret siden. Den er sikrere, raskere og ser bedre ut en Internet Explorer. Så er det enkelt og laste ned nye skins (nytt deseign), hvis du vil endre det. Lenke til kommentar
krassi Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har nettopp kjøpt en bærbar pc (brukt) som det ikke er mulighet for faner på..så hvordan får jeg de?Hadde faner på den gamle PC-en ,men de fikk jeg automatisk når windows oppdaterte seg(eller no' sånnt.. ) noen som kan hjelpe meg? men ingen skumle store data-ord takk Jeg anbefaler på det aller sterkeste mozilla firefox, fordi du kan laste ned thems og utvidelser. det er et veldig stort utvalg i utvidelser på denne siden .:. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:1 .:. har ikke brukt opera så mye så kan ikke si noe på det, men internet explorer kan ikke måle seg med mozilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå