Sovesofa Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Heisann... igår streika Ipoden min den er av typen nano 4 GB, satt på bussen og hørte på, plutselig så ble det stilt i den, og når jeg tok den opp, så hadde på en måte skjermen fryst, det går ikke ann og trykke på no, alt står bare stille, lyset er borte, og når jeg kobler den til datan skjer det ikkeno.. noen som har hatt samme problem? har kjøpt min på komplett.no for ca ett år siden, er dette en reklamasjonsak? la den inn her pga at jeg ikke fikk startet ny topic på Offtopic.. en mod kan sikkert flytte den om ønsklig.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Heisann... igår streika Ipoden min den er av typen nano 4 GB, satt på bussen og hørte på, plutselig så ble det stilt i den, og når jeg tok den opp, så hadde på en måte skjermen fryst, det går ikke ann og trykke på no, alt står bare stille, lyset er borte, og når jeg kobler den til datan skjer det ikkeno.. noen som har hatt samme problem? har kjøpt min på komplett.no for ca ett år siden, er dette en reklamasjonsak? la den inn her pga at jeg ikke fikk startet ny topic på Offtopic.. en mod kan sikkert flytte den om ønsklig.. Det der har skjedd med meg og.. Men kan ikke helt huske hva jeg gjorde. Prøv og lade den, det funket for meg, viss jeg ikke husker feil. Eller så må du kanskje vente? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Flyttest til Bærbart (MP3-spillere, CD-spillere osv). Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Heisann... igår streika Ipoden min den er av typen nano 4 GB, satt på bussen og hørte på, plutselig så ble det stilt i den, og når jeg tok den opp, så hadde på en måte skjermen fryst, det går ikke ann og trykke på no, alt står bare stille, lyset er borte, og når jeg kobler den til datan skjer det ikkeno.. noen som har hatt samme problem? har kjøpt min på komplett.no for ca ett år siden, er dette en reklamasjonsak? la den inn her pga at jeg ikke fikk startet ny topic på Offtopic.. en mod kan sikkert flytte den om ønsklig.. Det der har skjedd med meg og.. Men kan ikke helt huske hva jeg gjorde. Prøv og lade den, det funket for meg, viss jeg ikke husker feil. Eller så må du kanskje vente? hmm, har prøvd og lade den, funker ikke er like fryst skjerm.. :/ Flyttest til Bærbart (MP3-spillere, CD-spillere osv). takk skal du ha så ikke at det var eget forum til dette Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Du kan prøve å ta Hold-knappen av og på, og så holder du inne knappen i midten av hjulet og Menu-knappen samtidig i 5-10 sekunder Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Neineinei! Bare la betteriet gå HELT ut til edn slukker, så lad den.. den virker etterpå.. Dette problemet er ganske kjent med den nye iPod Nano.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Neineinei! Bare la betteriet gå HELT ut til edn slukker, så lad den.. den virker etterpå.. Dette problemet er ganske kjent med den nye iPod Nano.. takk skal du ha funka nå... funka ikke i går å lade den mens den var på , men batteriet gikk ut i løpet av denne dagen så nå funka den igjen takker og bukker, *rydder-bort-kviteringen-fra-komplett.no* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå