Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (yay, 1700 poster... neste mål er og skaffe seg et liv... tongue.gif ) Jeg har da et liv selv om jeg har 7000 +++ poster ! Nei jeg liker å hjelpe folk på forumet og snakke litt rundt så jeg har ikke et liv () Jeg skulle akkurat til og nevne deg på et eksempel... Men jeg foreslår vi kutter all OT her nå før en moderator som har en dårlig dag stenger denne tråden... Er det noe mer en lurer på angående postcounter er msn (hint: profil) og PM fine ting... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 (yay, 1700 poster... neste mål er og skaffe seg et liv... tongue.gif ) Hehe ser at du er en trofast poster her på HW En finner de som er enda mer ivrige med tanke på postcounten, men jeg henger her nesten hele døgnet... fra morgenen til kvelden... Men dette er OT... Det minnet virka bra, men lønner seg vel ikke å kjøpe deler fra så mange forskjellige steder pga frakt.. Tror du det holder med 2 gig? Jeg tenkte å kjøre XP en stund til. Har en SP 2 cd liggende.. Finnes det et bedre lydkort til samme pris? Tenkte å kjøpe det feiteste surround annlegget til logitech. En kompis har det og det virker bra! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Har hvertfall hørt at det lydkortet er bra. Det minne du foreslo skal jeg ha tenker jeg, så pc blir det! Tusen takk til mr. Pacman for hjelpen, det var veldig hjelpsomt! og god natt PS: Dere som har noen kommentarer til dette må bare legge til så ser jeg videre i morgen! Endret 27. november 2007 av Superjostein Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Jeg legger her: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=59743 ut linken til oppsettet jeg har kommet fram til (bare bestiller 8800gt kortene og håper på at de kommer før jul ). (4 gig) Ram kjøper jeg på komplett som anbefalt. Jeg er nesten klar til å bestille men har noen ting jeg lurer på først. - Trenger jeg kjøpe med noen vifter til noen av komponentene? Blir kabinettet luftig nok(litt med tanke på overklokking), eller burde jeg kjøpe flere vifter her? - Har hørt at stock vifta til q6600 er lite effektiv og bråkete. Hva bør jeg gjøre? Har lagt med en Zalman prosessorvifte som et forslag, men har ikke peil på hva jeg trenger... - Fant også ut at jeg må jo ha noe å putte discene i så jeg la med en Samsung dvd-brenner som jeg fant på "Spilleren" på: https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=2738 - Er godt over 10 000kr til sammen nå(med minnet, frakt osv..), og har ikke lyst til å gå så mye opp i pris. Takker for svar Endret 28. november 2007 av Superjostein Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ok. Hvilket HK burde jeg da velge? Har hørt at man burde ha P35 el x38 for å kunne klokke opp q6600 stabilt. Stemmer det? Det stemmer, men disse støtter ikke sli, til det må en velge 680i sli eller 650i sli... Ok. Betyr det da at jeg må gi opp sli hvis jeg har planer om å klokke bra? Bestemte meg for å prøve å ha to skjermkort pga mye ytelse for en rimelig pris. Har også lyst til å bruke pc`n sammen med en projektor. Da er det vel litt viktig med høyere oppløsning? prosjektorer har ikke så høy oppløsning, bortsett fra Full HD prosjektornen til 30-40 tusen... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Ok. Hvilket HK burde jeg da velge? Har hørt at man burde ha P35 el x38 for å kunne klokke opp q6600 stabilt. Stemmer det? Det stemmer, men disse støtter ikke sli, til det må en velge 680i sli eller 650i sli... Ok. Betyr det da at jeg må gi opp sli hvis jeg har planer om å klokke bra? Bestemte meg for å prøve å ha to skjermkort pga mye ytelse for en rimelig pris. Har også lyst til å bruke pc`n sammen med en projektor. Da er det vel litt viktig med høyere oppløsning? prosjektorer har ikke så høy oppløsning, bortsett fra Full HD prosjektornen til 30-40 tusen... Det har du rett i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå