hanbjo Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei.. Har tengt å oppgradere PC`en, men hva bør jeg bytte ut først? Har disse komponentene... : Asus Crosshair (HK) AMD 5200 (2,6Gh/z x2) 2 GB RAM (geil, 800 mh/z) 8600 GTS (256 mb-ram, 2000mh/z) (fikk 5488 poeng på 3D mark 06 testen.. hvis det hjelper..) Takker for svar... MVH HansiFansi Se "data" her (Mine komponenter..) Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hele fjøla egentlig. Men skjermkort er nok det du burde bytte ut først her. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Hele fjøla egentlig. Men skjermkort er nok det du burde bytte ut først her. Javel... Trur det holder å oppgradere Grafikkortet jeg.. (vil få ca 10,000 poeng på 3D mark 06 da...) Lenke til kommentar
krillee Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Spørs hva budsjettet ditt er, men er nok først og fremst skjermkortet tenker jeg... Cpu'en er ok og ramen er ok Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Spørs hva budsjettet ditt er, men er nok først og fremst skjermkortet tenker jeg...Cpu'en er ok og ramen er ok Ok.. Takk.. Tenker jeg skal først bytte ut Grafikkortet.. Så RAM`en (legge til 2GB til med ram..) Lenke til kommentar
Gjest Arveen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Spørs hva budsjettet ditt er, men er nok først og fremst skjermkortet tenker jeg...Cpu'en er ok og ramen er ok Ok.. Takk.. Tenker jeg skal først bytte ut Grafikkortet.. Så RAM`en (legge til 2GB til med ram..) Husk at med mere en 2gb ram så må du ha 64bits OS. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Spørs hva budsjettet ditt er, men er nok først og fremst skjermkortet tenker jeg...Cpu'en er ok og ramen er ok Ok.. Takk.. Tenker jeg skal først bytte ut Grafikkortet.. Så RAM`en (legge til 2GB til med ram..) Husk at med mere en 2gb ram så må du ha 64bits OS. ja, eller han må ikke men ør ha d for å få utnyttet alle 4...eller så blir bare 3,5 eller no utnyttet Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Spørs hva budsjettet ditt er, men er nok først og fremst skjermkortet tenker jeg...Cpu'en er ok og ramen er ok Ok.. Takk.. Tenker jeg skal først bytte ut Grafikkortet.. Så RAM`en (legge til 2GB til med ram..) Husk at med mere en 2gb ram så må du ha 64bits OS. ja, eller han må ikke men ør ha d for å få utnyttet alle 4...eller så blir bare 3,5 eller no utnyttet OK... Hvordan finner jeg ut om systemet mitt er 32 bit eller 64 bit ? Lenke til kommentar
krillee Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Spørs hva budsjettet ditt er, men er nok først og fremst skjermkortet tenker jeg...Cpu'en er ok og ramen er ok Ok.. Takk.. Tenker jeg skal først bytte ut Grafikkortet.. Så RAM`en (legge til 2GB til med ram..) Husk at med mere en 2gb ram så må du ha 64bits OS. ja, eller han må ikke men ør ha d for å få utnyttet alle 4...eller så blir bare 3,5 eller no utnyttet OK... Hvordan finner jeg ut om systemet mitt er 32 bit eller 64 bit ? skal stå i systeminformasjon Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Spørs hva budsjettet ditt er, men er nok først og fremst skjermkortet tenker jeg...Cpu'en er ok og ramen er ok Ok.. Takk.. Tenker jeg skal først bytte ut Grafikkortet.. Så RAM`en (legge til 2GB til med ram..) Husk at med mere en 2gb ram så må du ha 64bits OS. ja, eller han må ikke men ør ha d for å få utnyttet alle 4...eller så blir bare 3,5 eller no utnyttet OK... Hvordan finner jeg ut om systemet mitt er 32 bit eller 64 bit ? skal stå i systeminformasjon Hmm... fant det ikke der.. noen som veit nøyaktig hvor jeg kan finne det ut?? Lenke til kommentar
krillee Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hvordan operativsystem har du da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Du har nok 32bit. Uansett så får du jo utnytta 3-3,5gb ram, noe som holder. Koster ingenting lenger heller. Sats på det og det nye 8800gts (om det ikke blir spøkelse som gt). Det skal funke i første omgang Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 hvordan operativsystem har du da? Hei.. Har Windows XP pro. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 hvordan operativsystem har du da?Skjerp deg, det heter hvilket! hvordan operativsystem har du da?Hei..Har Windows XP pro. Finnes i både 32bit og 64bit. Men 99% sikkert at du har 32bit Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) klikk på "start" så "run/kjør" så skriver du "dxdiag" (uten "") da kommer det informasjon om ditt system.... sansynligvis : Windows XP Pro 32bit (SP2 .......) eller noe slikt Endret 29. november 2007 av NarilS Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 klikk på "start" så "run/kjør" så skriver du "dxdiag" (uten "") da kommer det informasjon om ditt system.... sansynligvis : Windows XP Pro 32bit (SP2 .......) eller noe slikt Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå