SuperFlybee Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har ett Asus A7N8X hovedkort og finner ikke ut hvor H.D.D LED skal kobles til. etter manualen står ingen ting beskrevet om denne LED'en. Går ut fra at det skal vise om hardisken jobber eller ikke på kabinettet.? Noen ideer hvor jeg kan koble den til... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Se etter rundt der du har motert de andre kabinett-ledningene. Se etter om det står trykt f.eks. HDD PWR LED e.l Det skulle ikke være vanskelig å finne. Lenke til kommentar
SuperFlybee Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 øverste rekke: PLED, KEYLOCK, SPEAK nederste rekke: MLED, SMI, PWR, RESET Hilken av disse kan det være. PLED, SPEAK og RESET er montert Lenke til kommentar
Drunne Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Den finner du nede til høyre - litt opp til venstre fra hvor du setter de andre led'ene. Står beskrevet i manualen på siden 25 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 på a7v333 tror jeg det sto ide_led Lenke til kommentar
SuperFlybee Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Takk drunne jeg var sikker på at den skulle på CRTL PANEL men fant den litt opp til venstre som du sa, THX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå