:Francis: Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Har allerede lagt ut et bilde i bildekritikken fra turen, men tenkte jeg kunne legge ut noen flere. Kamera: Nikon D80 Blits: SB600 ISO: 400 Lukkertid: 1/30s Faller bildene i smak? Francis Endret 27. november 2007 av :Francis: Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Ser ut som om jeg ikke trenger å legge ut flere underjordiske bilder.... Francis Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg liker bilde 1, det var stilig, spesielt når det han en å dingla i midten der. Men kanskje du kunne kuttet litt av toppen på bilde 1? siden det blir veeeldig mye under og over personen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg synes ikke de var så verst, men tror samtidig at du kunne fått enda mer ut av en så spennende location. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Takk for kommentarer! Jeg tok mange flere bilder på turen. De jeg var mest fornøyd med ligger her. Kanskje jeg ikke har valgt de beste her i bildekritikken? Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå