Littleboy Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Hei, trenger hjelp til å finne ut hvilket skjermkort jeg har. formaterte en bærbar å fant ut at vi ikke har noen cd'plater osv. har prøvd SIW programmet å prøvd å kjøre Dxdiag, men siden jeg ikke har innstalert driverne til skjermkortet kan jeg jo ikke se hvilket skjermkort som er inni bærbaren å for å innstalere driverne trenger jeg jo å hvite hvilket skjermkort jeg har!! setter pris på alle svar Endret 28. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ved bruk av Everest (tidligere kjent som AIDA32) kan du finne ut det meste av PC hardware. Kan for eksempel lastes ned her; http://itpro.no/download.php?op=viewdownlo...ils&lid=713 Lenke til kommentar
Littleboy Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 takk for raskt svar, skal prøve det håper det funker Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 takk for raskt svar, skal prøve det håper det funker Hvis dette ikke fungerer kan du høyreklikke hvr som helst på skrivebordet ditt og velge "egenskaper". Deretter "innstillinger". Her bør det stå hvilket skjermkort du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå