FranzJosef Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er Start-fan og de rykket jo ned Hvis man kjøper tilgang til TV2 Sport 1800 kr året, får man da også sett 1. divisjon i tillegg til Tippeligaen? Dvs alle kamper fra ditt lag? Kan man evt se de på nettet? Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Er Start-fan og de rykket jo ned Hvis man kjøper tilgang til TV2 Sport 1800 kr året, får man da også sett 1. divisjon i tillegg til Tippeligaen? Dvs alle kamper fra ditt lag? Kan man evt se de på nettet? Jeg har også fått samme problem med at jeg må se Adeccoliga http://www.fxt.no/tippeligaen/article866710.ece?pos=10 TV2 sender Adeccoligafotball på betal-tv. Husker ikke om det er TV2 Zebra eller TV 2 Sport men jeg tror det er TV 2 Sport. Det er kun en kamp. pr. runde og det er Lørdag kl. 16. Jeg trodde det av og til var live Adeccoliga på TV 2 hovedkanalen også på Lørdag kl. 16 men jeg tar tydligvis feil. Endret 28. november 2007 av Bobben1 Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Dette besvarer jo egentlig ikke saken. For det første er TV2 Zebra per def IKKE en betal-kanal, og i år har en kamp blitt sendt per runde "gratis" på Zebra tror jeg det var. Det er veldig stor forskjell på TV2 Sport og Zebra altså! Men jeg tror at vi kan se TV2 Sport, vi har Canal Digital parabol, familiepakka. Dog er der vel ikke TV2 sport 1, 2, 3 osv.. Vet i hvertfall at TV2 sender skåringer fra samtlige 1. div-kamper som regel på slutten av Fotballxtra. Da har de et kamera som følger hele kampen, må vel være mulig å betale seg til å få sett kamp da? Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Dette besvarer jo egentlig ikke saken. For det første er TV2 Zebra per def IKKE en betal-kanal, og i år har en kamp blitt sendt per runde "gratis" på Zebra tror jeg det var. Det er veldig stor forskjell på TV2 Sport og Zebra altså! Men jeg tror at vi kan se TV2 Sport, vi har Canal Digital parabol, familiepakka. Dog er der vel ikke TV2 sport 1, 2, 3 osv.. Vet i hvertfall at TV2 sender skåringer fra samtlige 1. div-kamper som regel på slutten av Fotballxtra. Da har de et kamera som følger hele kampen, må vel være mulig å betale seg til å få sett kamp da? Ja det er stor forskjell i abbonementsprisen for TV2 Zebra og TV2 Sport ja så jeg er enig i at det spiller en stor rolle. Abbonerer du på TV2 Sport via Canal Digital så er også bonus/ekstra kanalene TV2 sport 2,3, 4,5 osv.. inkludert når de har sendinger. Det kan sikkert diskuteres om TV2 Zebra er betal-tv eller ikke. Du kan ikke se kanalen uten et abbonement på Norgespakken via Canal Digital eller RiksPakken hos RiksTV eller analog eller digital grunnpakke i kabel eller IPTV nett. Det er bare TV2's og lokaltv's sendinger (analogt&digitalt) i bakkenettet som er helt gratis. NRK(analogt&digitalt) er også helt gratis i bakkenettet dersom man ser bort fra krinkastningsavgiften. Endret 28. november 2007 av Bobben1 Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det er en nyhet i dag om at TV2 skal sende all Adeccoliga fotball på TV2 Sport. http://www.kampanje.com/medier/article178066.ece Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Alt det som de kommer til å sende ja, ikke alle kamper. De øker drastisk, det er bra. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man ikke kan betale seg til å se alle kamper når de har kamera på alle 1. div-stadioner gående... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå