Gå til innhold

Bytte Assassin's Creed mot Need for Speed Pro Street.

Triiiip

Anbefalte innlegg

Fikk et tilbud på www.bytteklubben.no nå om bytte av mitt Assassin's Creed mot Need for Speed Pro Street. Jeg har jo runda Assassin's Creed, men er veldig usikker. Vet ikke om jeg bør ta vare på AC å ha det i spillhylla for ever... :(

Har jo hatt lyst på Need for Speed en liten stund nå å, å er jo alltid sjekt å prøve noe nytt.... Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må jo selv tenke ut hva du har mest lyst til. Hva alle andre synes du skal gjøre er ikke så viktig. Det er jo du som skal spille... Personlig byttet jeg bort Assassin's Creed via bytteklubben nesten rett etter at jeg fikk det.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Skjønner. Vil bytte det selv...Men jeg godtok, å nå fikk jeg nettopp vite han duden hadde byttet om, han hadde ikke veiledning eller cover....Da avslo jeg, men jeg ville allikavel bytte vis jeg ikke leverte med veiledningen til AC og coveret. Da avslo han... Sykt kjipt.

Lenke til kommentar
Skjønner. Vil bytte det selv...Men jeg godtok, å nå fikk jeg nettopp vite han duden hadde byttet om, han hadde ikke veiledning eller cover....Da avslo jeg, men jeg ville allikavel bytte vis jeg ikke leverte med veiledningen til AC og coveret. Da avslo han... Sykt kjipt.

Sjekk PM!

Lenke til kommentar

Når man får et tilbud om å bytte står det om spillet til den andre om cover er ok, altså om det er fint og bra, eller om det ikke er med eller er ødelagt. Og om veiledningen er med. Så man kan altså bytte spill mot spill uten cover. Men irriterer meg sykt nå at han byttet på det! Avslo meg en gang da, men får håpe en ny dude innpå siden registrerer et need for speed pro street som har cover osv som jeg kanskje kan få byttet med. :)

Lenke til kommentar

Hm, ja det syns jeg å, men så er det sånn at jeg har Ratchet and Clank. :) Hehe, så derfor velgte jeg Pro Street. Men er det fortsatt noen som vet om jeg kan spille med europeere, altså norske venner med et spill kjøpt fra Canada? Spiderworm har altså kjøpt spillet sitt i Canada å jeg vil jo spille online med det med venner fra Norge. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...