mrala Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ok; Kort fortalt: Holder på med ei jente jeg er mildt sagt hekta på. Har kommet ganske langt med henne (sex&hele pakka), men nå er jeg invitert i hennes bursdag neste fredag og aner mildt sagt ikke hva jeg skal kjøpe. Problemet er at jeg har heller ikke så sinnsykt mye med penger for tiden heller! Jeg har heller ikke spesielt lyst til å spørre hva hun ønsker seg, fordi jeg liker å overraske - hun venter egentlig ingenting, men jeg har lyst til å kjøpe noe allikevel! Alderen på meg og min utkårede er 17 og 18 år, så det forteller vel at biler og båter ikke er riktig bilklasse Noen veldig gode forslag og ting som kan slå ann? Har også et lite forslag; En sticky tråd for gaver man kan kjøpe til sine kjære? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Gi henne et kort, hvor det står: Gratis middag på (sett inn favoritt resturant) 2-timers massasje Lenke til kommentar
nettii Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 eit album med bilde av dokke to, om du har noken bilder då. eit smykke...er ikkje dyrt for eit fint smykke ca 150kr Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 eit album med bilde av dokke to, om du har noken bilder då. eit smykke...er ikkje dyrt for eit fint smykke ca 150kr Hva med ett album der du starter med bilde du har av dere 2, og så kan du si at du håper at dere kan få fylt det opp med flere bilder av dere, sammen.. Det høres koselig ut.. Du kan jo også fylle inn med dikt f.eks for å få inn noe mer.. du har vel kanskje ikke mange bilder av dere så tidlig.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Gavekort på massasje fra deg er sånn som jenter ofte ikke liker å åpne foran "alle andre". Jeg tror jeg ville satset på et sølvsmykke/sølvmedaljong med hjerte på, eller overraske med noe du vet hun liker. Smykker pleier alltid å være en vinner. Skal du slå på stortrommen bestiller du et program på wahwah/en annen "skjønnhetssalong": det er sånn mange jenter elsker. Endret 27. november 2007 av Jonnar Lenke til kommentar
mrala Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Nå driver jeg med "proff" massasje på folk (uten lisens )og har utstyr og hele pakka, så massasje får hun så ofte hun vil uansett =P Men saken her er at hun bor ganske langt unna. Noen timer for å si det slik. Så derfor er ikke slike ting så veldig enkelt. Selvom det hadde vært en perfekt gave å gi! Det beste som er mest praktisk gjennomførbart er en gjenstand Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Gi henne en dronningsjokolade. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Gi henne en skattejakt! Det pleier jeg å gjøre med mine venner når jeg vil gjøre noe litt spesielt. Kjøp et smykke elns, det trenger ikke være så spesielt, hun blir glad for det uansett. Og spesiellt om du må ha henne til å lete etter den. Gi henne en lapp hvor det står gå til det og det busstoppet elns, et sted som er ihvertfall 5 min unna. Poenget er å få henne ut av huset, slik du kan gjemme resten av "postene". Eksempler på poster kan varieres i det uendelige, noen med og noen uten gave. Her er noen eksempler. -Dra på en dyrebutikk og kjøp et par sirisser som du putter i et syltetøyglass, sammen med lappen hvor det står neste post. Putt den i kjøleskapet elns. - Legg en boks med Frisk ved en lapp hvor det står noe ala "Ånden din stinker, ta deg en Frisk og gi meg et kyss, så får du den neste lappen din" - Bursdagspils! Og så videre... . Endret 27. november 2007 av Skilpadde Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hun venter egentlig ingenting, men jeg har lyst til å kjøpe noe allikevel! Hehe. Jo det gjør hun. Akkuratt som alle andre her så ville man blitt lit skuffet/lei seg/whatever om kjæresten ikke kom med gave. Derre som påstår noe annet juger. (Beste argumentet ever). Lenke til kommentar
The-little-girl Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hei jeg må bare si den iden om det albumet det er noe av det beste jeg har hørt:P:) Hvis jeg hadde fått en sånn gave med bilder og dikt og at det hadde stått håper det kommer flere her av oss to, da hadde jeg blitt så rørt at jeg trur jeg hadde fått tårer i øyene. Noe annet jeg synes er veldig veldig rørene er et dikt, og jeg elsker blomster da:P:) Så du kan jo også gi blomst. Eller vis du er glad i å synge og er flink på det kan du lage en liten sang til henne, det er også smigrede. Og ja jeg er enig, det å få smykke, det er bare så vindunerlig,pga det kan du ha i så mange år, og det betyr så mye. Og en annen ting jeg liker å få er bamser:P:) Men nå er jo jenter forskjellige, men vis du virkelig hadde klart den ideen om album hadde det vært supert:P:) Lykke til,håper du finne på noe smart:) Klem Lenke til kommentar
mrala Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 hun venter egentlig ingenting, men jeg har lyst til å kjøpe noe allikevel! Hehe. Jo det gjør hun. Akkuratt som alle andre her så ville man blitt lit skuffet/lei seg/whatever om kjæresten ikke kom med gave. Derre som påstår noe annet juger. (Beste argumentet ever). Jo, jeg er faktisk helt enig i det du sier ;P Hun har sagt at hun ikke forventer det, men jeg skjønner jo godt at hun gjerne vil ha en liten oppmerksomhet. Til jenter: Er et smykke med sølvhjerte for "lite"? Må innrømme at jeg som gutt hadde vært skuffet for et smykke - men det er vel et manndomsbevis tenker jeg? Skattejaktidèen var ikke så veldig dum den heller! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Nå har de mye rart med hjerter på inne i butikkene da. Alt fra enkle små hjerter, til store hjerter med steiner, eller hjertemedaljonger som man kan åpne og sette bilder inni. Det siste er jo både romantisk og personlig. Med et søtt kort til tror jeg mange jenter hadde blitt fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå