Triiiip Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har fått meg det her nå, men lurer på hvordan man får engelsk språk og norsk tekst? Jeg finner ingen language greie på options i spillet. Byttet til engelsk i XMB, da fikk jeg engelsk språk men da var det engelsk tekst... Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tror nok dessverre ikke det finnes noen mulighet for å få til den kombinasjonen. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Åh, dumme greier. Høres mye bedre med ut med engelsk språk men skjønner jo mye mer med norsk tekst... Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er ikke verdens beste løsning de har lagt seg på her. Burde vært ett språkvalg i selve spillet på tekst/audio. Vel, du får spille gjennom spillet første gang på norsk og andre gang på engelsk. Har spillt igjennom hele spillet tre ganger selv og koser meg fortsatt med det. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Enig. Men ja, jeg får bytte over til norsk nå. Forhåpentligvis kommer jeg til å spille gjennom spillet mer. Er utrolig fornøyd med det. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er ikke verdens beste løsning de har lagt seg på her. Burde vært ett språkvalg i selve spillet på tekst/audio. Vel, du får spille gjennom spillet første gang på norsk og andre gang på engelsk. Har spillt igjennom hele spillet tre ganger selv og koser meg fortsatt med det. Slik er det i Uncharted i værtfall, her stiller du språk og subtitle språk hver for seg. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Da har Naughty Dog vært ett steg foran Insomniac på dette punktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå