Ar`Kritz Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 mIRC oppe på tungt belastede kanaler Og så spør vi ikke mer om det. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 jeg får 1287/512 med den linjen. Lenke til kommentar
arcade Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Alle med NGT er stor fornøyd her. Jeg har 2048/640 linje og har enda ikke kommet over 2000 på itavisen.no. Har sendt klage til NGT men enda ikke motatt noe svar. Noen ideer?? Jeg har også 2048/640 kbit/s linje og ligger normalt på rundt 1980 kbit/s hos IT-avisen. Målingen til IT-avisen begynner å bli litt unøyaktig når man nærmer seg 2Mbit/s. Når jeg har nedlastning fra f.eks. Microsoft (updates etc.) så viser DUmeter at jeg har oppimot 270KB/s, altså en fart på 2160Kbit/s :smile: Dette er godt over den "teoretiske" grensen på 256KB/s, noe som skyldes at den effektive hastigheten i abonnementet er satt til rundt 2300kbit/s. Arcade Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Når jeg har nedlastning fra f.eks. Microsoft (updates etc.) så viser DUmeter at jeg har oppimot 270KB/s, altså en fart på 2160Kbit/s :smile: Dette er godt over den "teoretiske" grensen på 256KB/s, noe som skyldes at den effektive hastigheten i abonnementet er satt til rundt 2300kbit/s. Arcade Hvorfor setter du ikke DU Meter til å vise kbps istedetfor kB/s ? Det må da vel være mye bedre å forholde seg til ved test av båndbredden ettersom abonnementene heter 1024, 2048 osv? Bare et helt enkelt spørsmål... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 På en dårlig dag ligger jeg vel på ca 6 MB/s, og opp mot 10 MB/s når nettet er snilt med meg Dog...det var vel ikke med ADSL... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå