Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken hastighet får dere med 1024 linje fra NextGenTel ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle med NGT er stor fornøyd her. Jeg har 2048/640 linje og har enda ikke kommet over 2000 på itavisen.no. Har sendt klage til NGT men enda ikke motatt noe svar. Noen ideer??

Jeg har også 2048/640 kbit/s linje og ligger normalt på rundt 1980 kbit/s hos IT-avisen.

Målingen til IT-avisen begynner å bli litt unøyaktig når man nærmer seg 2Mbit/s.

Når jeg har nedlastning fra f.eks. Microsoft (updates etc.) så viser DUmeter at jeg har oppimot 270KB/s, altså en fart på 2160Kbit/s :smile:

Dette er godt over den "teoretiske" grensen på 256KB/s, noe som skyldes at den effektive hastigheten i abonnementet er satt til rundt 2300kbit/s.

Arcade

Lenke til kommentar
Når jeg har nedlastning fra f.eks. Microsoft (updates etc.) så viser DUmeter at jeg har oppimot 270KB/s, altså en fart på 2160Kbit/s  :smile:  

Dette er godt over den "teoretiske" grensen på 256KB/s, noe som skyldes at den effektive hastigheten i abonnementet er satt til rundt 2300kbit/s.

Arcade

Hvorfor setter du ikke DU Meter til å vise kbps istedetfor kB/s ? Det må da vel være mye bedre å forholde seg til ved test av båndbredden ettersom abonnementene heter 1024, 2048 osv?

Bare et helt enkelt spørsmål...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...