Ethernet Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 God dag. Har sletet nå. iPoden min vil ikke lenger oppdages når jeg plugger den i. Har prøvd både i Fedora og XP. Finner den ikke noe som helst sted. Har prøvd det meste tror jeg. Men kan dette være hardware relatert? For den lader nemlig når jeg plugger den i.. Takker Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 For at du ska finne den i OS, som jeg tror du mener, må du aktivere diskbruk i iTunes Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Hmm. Ok. Har ikke vært sånn med andre iPoder tidligere, men jeg finner den jo ikke i Fedora Linux heller. Men jeg skal prøve det etterpå Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Så du finner den i iTunes og kan overføre musikk til den? Da er jeg overbevist om at det er kun aktivering av diskbruk som må til Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 NEI, jeg finner den ikke noe sted. Er ikke tegn til at den er koblet til i det hele tatt Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 anyone? Altså, når jeg plugger den i, kommer ladeikonet på iPoden, men den blir ikke mountet på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Prøvd på flere XP pc-er? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Jepp. Inkludert Ubuntu og Fedora Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 ej. Gutta hjelp meg her a!? Har prøvd å tvinge den i disk mode og oppdage den i XP og Fedora. Den viser ladetegn, men ingen tegn på PC-en til at den er tilkoblet.. Har søkt overalt, men jeg vil fortsatt ikke tro at det er hardware relatert, da den ikke har vært utsatt for noe, og den lader jo, når jeg plugger den i Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Hmm. Nei, kommer ikke til å gjøre det. Men jeg skal sende en mail til Apple, og høre med de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå