KeyanZa Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei noen her som kan hjelper meg med å finne noen tegneserier med norsk tale på. følgene er jo jos sirkus stanley begge disse går på playhouse disney med norsk tale men jeg finner ingen butikker som selger dem. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hadde en titt på Barnefilm.no, men uten hell. Det er ikke sikkert at disse seriene har kommet ut på DVD enda. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Hadde en titt på Barnefilm.no, men uten hell. Det er ikke sikkert at disse seriene har kommet ut på DVD enda. takk for hjelpen, var da som F det da. dattera mi er helt vill etter jojos sirkus og stanley... gneldrer om dem hele dagen hehe. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Det finnes kun 2 DVD-er (8 episoder til sammen) av JoJos Sirkus, og tilsynelatende ingen av Stanley i følge Wikipedia. Det beste er nok å fortsette å se seriene på Playhouse Disney. Her her forresten programguiden for Playhouse Disney, om det skulle være av interesse. Endret 27. november 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Det finnes kun 2 DVD-er (8 episoder til sammen) av JoJos Sirkus, og tilsynelatende ingen av Stanley i følge Wikipedia. Det beste er nok å fortsette å se seriene på Playhouse Disney. Her her forresten programguiden for Playhouse Disney, om det skulle være av interesse. er der norsk tale på den du fant? hvor fant du dvdene til jojos? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg fant ingen nettbutikker som selger DVDene. Men ifølge Wikipedia.com så skal det finnes to DVD-er, men jeg vet ikke om de har norsk tale. Jeg tviler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå