Zargas Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Var ute med dama på fredag, kjøpte mass effect og siden det har jeg ikke rørt noge annet ikke ein gang dama (Passer bra siden hun driver med eksamen) men ja du skjønner Etter 22 timer (ble litt for ivrig i slutten sko spille til 30-40 timer) Ble jeg ferdig og jeg er veldig veldig skuffa Jeg sprang rundt med ei sniper rifle som på hvert skudd ble for varm, men drepte alt på det skudde så det var ikke et problem brukte mye charm og terror rundt meg fikk ting som jeg ville (ikke slutten da, jeg var ikke enig med det vi valgte som styre system) men ellers fikk jeg ting som jeg ville Det er så mye og gjøre, så mye og si, så mye og finne at jeg ble helt paff Det ser deiligt ut (selv på mitt TV med sprengte høytalere og uten HD, ja jeg bør skaffe meg et nytt) Nå det som skuffa meg mest av alt, det som fikk meg til og skru av og ta meg ein dusj Etter 22 timer ble jeg ferdig, altså det var ikke mer Jeg vil ha mer, jeg vil utnytte mer folk holde på og finne mer ting i space Jeg vil da ikke at det ska slutte Mass effect det eneste spillet i år som har fått meg til og sitte 3 netter på rad og hive vekk ei helg foran TV Kjøp det om du har tid Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Var ute med dama på fredag, kjøpte mass effect og siden det har jeg ikke rørt noge annetikke ein gang dama (Passer bra siden hun driver med eksamen) men ja du skjønner Etter 22 timer (ble litt for ivrig i slutten sko spille til 30-40 timer) Ble jeg ferdig og jeg er veldig veldig skuffa Jeg sprang rundt med ei sniper rifle som på hvert skudd ble for varm, men drepte alt på det skudde så det var ikke et problem brukte mye charm og terror rundt meg fikk ting som jeg ville (ikke slutten da, jeg var ikke enig med det vi valgte som styre system) men ellers fikk jeg ting som jeg ville Det er så mye og gjøre, så mye og si, så mye og finne at jeg ble helt paff Det ser deiligt ut (selv på mitt TV med sprengte høytalere og uten HD, ja jeg bør skaffe meg et nytt) Nå det som skuffa meg mest av alt, det som fikk meg til og skru av og ta meg ein dusj Etter 22 timer ble jeg ferdig, altså det var ikke mer Jeg vil ha mer, jeg vil utnytte mer folk holde på og finne mer ting i space Jeg vil da ikke at det ska slutte Mass effect det eneste spillet i år som har fått meg til og sitte 3 netter på rad og hive vekk ei helg foran TV Kjøp det om du har tid Bra for deg og alle oss andre at det er planlagt som en triologi da, så 2 oppfølgere til å glede oss til Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 om du tar og starter en ny fil ting, kan du velge den existerende mannen din og spille med han en gang til, sammen lvl, våpen og alt.. må bare spille til der hvor du blir specter og får skip, for da kan du dra runft i galaksen og løse oppdrag. Lenke til kommentar
Zargas Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Håper bare de klarer og levere til oss da Det her er litt av ein act og leve opp til Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har spilt i 28 timer og jeg har nesten ikke kommet meg av flekken på main objectives. Har storkost meg på Luna(månen våres) og lekt meg med Mako bilen. Skal nok kanskje begynne på main quests snart fordi ellers så kommer jeg til å sitte med dette spillet lenge! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 om du tar og starter en ny fil ting, kan du velge den existerende mannen din og spille med han en gang til, sammen lvl, våpen og alt..må bare spille til der hvor du blir specter og får skip, for da kan du dra runft i galaksen og løse oppdrag. blir alle side quest tilbake igjen? eller blir de som de var på nytt Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Tror det er snakk om å gi ut ting på marketplace imellom oppfølgerene. Muligens episodebasert innhold eller liknende, noe som i Oblivion. Det er hvertfall en marketplace meny når du starter spillet. Håper Bioware benytter seg av den muligheten når de har laget et så stort spillunivers med så mye potensiale, vet hvertfall at jeg kommer til å bli en lojal kunde av eventuelt marketplace tillegg. Endret 27. november 2007 av sp0ck Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) om du tar og starter en ny fil ting, kan du velge den existerende mannen din og spille med han en gang til, sammen lvl, våpen og alt..må bare spille til der hvor du blir specter og får skip, for da kan du dra runft i galaksen og løse oppdrag. blir alle side quest tilbake igjen? eller blir de som de var på nytt blir som og starte på nytt. bare at du har alle krefeter og våpen upgrades.. fint når man skal nå lvl 50 og 60 som er achviments.. det er også da myyye lettere, noe jeg syntes er litt rart da.. men fint om man skal klare det på veteran Endret 27. november 2007 av PixlFace Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Håper Bioware lager innhold i noen av planetene og legger de ut som downloadable content. Ergo, flere oppdrag og flere planeter å utforske. Må sies at jeg også syntes spillet var litt for kort. Skal jo ikke være meningen at man skal bruke tiden på å bare lete etter sideoppdrag. Jeg tok sideoppdragene jeg kom over, og da de var gjort fortsatte jeg på main questet. Sånn holdt jeg på. Var ferdig etter rundt 20 timer, og må si meg enig med trådstarter når det er snakk om at dette er kanskje det eneste skuffende med spillet. Iallfall for min del. Spillet ellers er absolutt elsk. Noe av det beste jeg har spilt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Bra for deg og alle oss andre at det er planlagt som en triologi da, så 2 oppfølgere til å glede oss til Åssen blir det når Bioware ble kjøpt opp av (EA)? Blir sikkert elendign med deadlinen til EA. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tror Bioware har såpass med integritet at de ikke lar EA påvirke spillene i noen negativ grad, hvis det skjer tror jeg mange av de ansatte vil stikke av. Lenke til kommentar
Zargas Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Ikke ta feil jeg elsker spillet, men jeg satt i sofaen og ville spille mer når jeg var gjennom det Jeg ville se mer ting, ha mer politiske krangler, be judge jury and executionar med mer folk Det jeg virkelig elsker med Bioware er at de virkelig bruker tid på spillene du har mange valg og mye og drive på med Så når jeg endelig når mål, så er jeg ikke klar jeg tørster etter mer info eller mer ting og drive med Så når starter jeg på ny Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 assa siden det skal være 3 spill så sier det seg selv at de ikke kan fortelle alt i nr 1. hva skal de fortelle i nr 2 og 3? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 NIrD: er jo bare å finne på nye stories det, ikke vanskeligere. Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hm har spilt i 9 timer men lurer på om jeg ikke skal starte på nytt. Jeg valgte bare quickstart og spiller dermed som soldier. Jeg tror kanskje en mix av våpen og "abilities" ville passet meg bedre. Vanguard frister. Er det noen som vet hvor mange levels det er? Har kastet bort litt talentpoints både her og der og føler meg vel litt som en "jack of all trades, master of none". Kunne vært greit å laget en plan over hvor poengene skal gå slik at slipper å føle at noen av dem er bortkastet. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hm har spilt i 9 timer men lurer på om jeg ikke skal starte på nytt. Jeg valgte bare quickstart og spiller dermed som soldier. Jeg tror kanskje en mix av våpen og "abilities" ville passet meg bedre. Vanguard frister. Er det noen som vet hvor mange levels det er? Har kastet bort litt talentpoints både her og der og føler meg vel litt som en "jack of all trades, master of none". Kunne vært greit å laget en plan over hvor poengene skal gå slik at slipper å føle at noen av dem er bortkastet. hehe, gjorde samme feil selv der .. jeg starta på nytt og valgte vanguard<3 men det er egentlig ingen vits for deg nå, pga som vanguard(<3) han man bare Handgun og shottie. som har aim(funker) ikke assult og snipe. så jeg må starte en ny nå med soldier for og kunne fo disse achivmentene, assult og snipe(150 kills), så jeg anbefaler deg og spille gjennom med soldier(de andre folka har nok magi egentlig) for nå gjennomspillt med soldier kan du starte ny fil med samme person, da denne soldiern som sikkert er på lvl 20-30 ett sted, for da og gå for alle våpen achivmets og komme til lvl 50 og 60 som begge er achivment lvl.. så, etter det kan u starte en men vanguard eller noe annet for og få lift, trow, hack, sabotage osv achivmentene. det er mitt tips, ble litt rotete men håper du forstår Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 NIrD: er jo bare å finne på nye stories det, ikke vanskeligere. håper ikke de finner det...... jeg vill fortsette med Shepard og noe av det samme... Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hm har spilt i 9 timer men lurer på om jeg ikke skal starte på nytt. Jeg valgte bare quickstart og spiller dermed som soldier. Jeg tror kanskje en mix av våpen og "abilities" ville passet meg bedre. Vanguard frister. Er det noen som vet hvor mange levels det er? Har kastet bort litt talentpoints både her og der og føler meg vel litt som en "jack of all trades, master of none". Kunne vært greit å laget en plan over hvor poengene skal gå slik at slipper å føle at noen av dem er bortkastet. Rundet spillet i går, og ble lvl 50 rett før siste oppgjøret. Spilte da også igjennom som den vanlige soldaten, dette hovedsaklig pga at jeg har hørt at han er integrert bedre inn i historien. I ettertid har jeg dog hørt at dette ikke stemmer. Vel og merke så har jeg også da gjort alt som er mulig av quests, jeg har i alle fall ikke funnet flere. Og som lvl 50 soldat så sparker man seriøst rumpe, du dekker opp det du trenger av abilities ved hjelp av resten av teamet. Hvis du kjører det så ekstremt som meg så skal du klare å få maks på det meste du trenger av skills. Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hm har spilt i 9 timer men lurer på om jeg ikke skal starte på nytt. Jeg valgte bare quickstart og spiller dermed som soldier. Jeg tror kanskje en mix av våpen og "abilities" ville passet meg bedre. Vanguard frister. Er det noen som vet hvor mange levels det er? Har kastet bort litt talentpoints både her og der og føler meg vel litt som en "jack of all trades, master of none". Kunne vært greit å laget en plan over hvor poengene skal gå slik at slipper å føle at noen av dem er bortkastet. Rundet spillet i går, og ble lvl 50 rett før siste oppgjøret. Spilte da også igjennom som den vanlige soldaten, dette hovedsaklig pga at jeg har hørt at han er integrert bedre inn i historien. I ettertid har jeg dog hørt at dette ikke stemmer. Vel og merke så har jeg også da gjort alt som er mulig av quests, jeg har i alle fall ikke funnet flere. Og som lvl 50 soldat så sparker man seriøst rumpe, du dekker opp det du trenger av abilities ved hjelp av resten av teamet. Hvis du kjører det så ekstremt som meg så skal du klare å få maks på det meste du trenger av skills. Takk! Dette forandrer saken. Jeg er bare lvl 20 og om det er 30 lvls igjen så har du helt rett i at jeg kommer til å få satt skillpoints der jeg vil. Sidequests only i kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 hvordan vet man at man ha spilt hele spillet med alle sidequest og hele greia? tenkte jeg skulle gjøre alt jeg kan før jeg dra til Iios eller hva det het. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå