Gå til innhold

hvilken desktoperstatter ?

Anbefalte innlegg

Er ute etter en kraftig bærbar PC som kan erstatte en stasjonær, har ikke noe å si at den er 3-4 kg. Prisklasse ca 20 000.

Vet at Elitegroup, Fujitsu Siemens og Whitebox har PCer i dennekategorien, men jeg vet ikke hva som er det beste valget.

Noen som kan hjelpe meg ? Finnes det andre merker med bedre alternativ ?

Vet at disse PCene bråker litt siden de ikke har mobile CPU, men er det store forskjeller mellom de aktuelle modellene ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke bryr deg om litt støy osv. mener jeg Fujitsu Siemens har den beste Desktoperstatteren for tiden: Amilo D med 2,8 cpu..

Det er også bra pris på Dell Inspiron 8200 for tiden hvis du vil ha en maskin med Mobile prosessor som går en del roligere og har en glimrende skjerm.. men det går nok litt på bekostning av Ytelsen..

På spm.ditt om det er stor forskjell på støy er svaret ja.. i8200 er en maskin det fint går an å ha med på forelesningen... det er kanskje ikke så lurt med FSen..

Lenke til kommentar

Inspiron 8200 fåes for 16800 eks. mva. med komplett nødvendig utstyr utenom software (office xp og win xp pro)

inkluderer:

2,4GHz P4-M, 256MB DDR, ATi Mobility 9000 64MB DDR, DVD/CD-RW Combo 24x write, 60GB, 15" UXGA Enchanced, Wireless LAN, LAN, IR, Modem, FDD, touch pad, track stick, 2x USB, audio in out mic, s-vid/composite out, firewire, com, seriell, parallell, ps/2 og docking mulighet.

Ellers har man jo Toshiba Satellite 1900-704 med

P4 2,5GHz, 512MB DDR, DVD-RW, 60GB, W-LAN, LAN, Modem, Wireless mouse and a-/de-tachable keyboard (artig og hendig), CD player modus, FDD, 16" SXGA, 3x usb, 0x PS/2 :(, com parallell og det der, firewire, IR.

En virkelig skrivebordserstatter, men noe dyrere. Dessuten trenger man en spesiell sekk som rommer 16". selv har jeg en Samsonite Pikes Peak bæreveske. Denne maskinen går mer stille enn i8200, dessuten kan du ha den på fanget uten å bli varm ved å stille vifte på max performance. finnes og mid. og silent mode.

spørsmål om noen av disse to modeller, send mail til [email protected]

har begge disse tilgjengelig dog i8200 er en 1,7GHz osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...