greiven Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Noen som vet? Sorry for å poste i OT-baren, men fant virkelig ikke noe annen plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 http://www.alivemedia.net/mp4-converter.htm der har du i alle fall ett program bruk google fant det med å søke på : program converting MP4 to mpeg or avi Lenke til kommentar
greiven Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Tusen takk Lenke til kommentar
greiven Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Litt OT: Noen som vet hvorfor det blir svart på screenshot-bilder jeg tar av filmer? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Du får ikke brukt "Print Screen"-knappen på video fordi videospillere i Windows bruker det som kalles "video overlay" - som er en forskjellig skjermdriver enn den som tegner vanlige elementer på skjermen. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 VLC. L0L. Prøv heller Super. Den er som VLC. Trenger ikke Codecs for og fungere. Den konverterer ALT! Men prøv deg fram før du går for store ting. http://www.erightsoft.info/GetFile.php?SUPERsetup.exe Lenke til kommentar
Detoxer Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg lurer på om det finnes et gratis program som koverterer Mp4 til Mpeg, AVI osv. De felste programmene jeg har prøvd ut er bare trials, noe som er veldig irriterende. Bare 50 % av konverteringene blir fullført, det kommer watermarks på det ferdigkonverterte osv.^^ Vet dere om noen gratisprogrammer? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Du får ikke brukt "Print Screen"-knappen på video fordi videospillere i Windows bruker det som kalles "video overlay" - som er en forskjellig skjermdriver enn den som tegner vanlige elementer på skjermen.Skru av maskinvareakselarasjonen i eigenskapane for skjermen, og det skal kunne gå an å ta skjermskot av video. I Vista, høgreklikk på skrivebordet --> Tilpass --> Skjerminnstillinger --> Avanserte innstillinger --> Feilsøking. Jeg lurer på om det finnes et gratis program som koverterer Mp4 til Mpeg, AVI osv.De felste programmene jeg har prøvd ut er bare trials, noe som er veldig irriterende. Bare 50 % av konverteringene blir fullført, det kommer watermarks på det ferdigkonverterte osv.^^ Vet dere om noen gratisprogrammer? Super, som vart nemnt i innlegget over ditt, er gratis. Lenke til kommentar
gaute08 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Du får ikke brukt "Print Screen"-knappen på video fordi videospillere i Windows bruker det som kalles "video overlay" - som er en forskjellig skjermdriver enn den som tegner vanlige elementer på skjermen.Skru av maskinvareakselarasjonen i eigenskapane for skjermen, og det skal kunne gå an å ta skjermskot av video. I Vista, høgreklikk på skrivebordet --> Tilpass --> Skjerminnstillinger --> Avanserte innstillinger --> Feilsøking. Jeg lurer på om det finnes et gratis program som koverterer Mp4 til Mpeg, AVI osv.De felste programmene jeg har prøvd ut er bare trials, noe som er veldig irriterende. Bare 50 % av konverteringene blir fullført, det kommer watermarks på det ferdigkonverterte osv.^^ Vet dere om noen gratisprogrammer? Super, som vart nemnt i innlegget over ditt, er gratis. det beste konverteringsprogrammet er any video converter det støtter de fleste filtyper og er gratis http://www.any-video-converter.com/download/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå