L4r5 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) fjernet av personlige grunner. Beklager. Endret 25. september 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Neautiful Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det første som slo meg var at introduksjonen kanskje var litt lengste laget i forhold til resten av teksten? Men det har kanskje med at jeg har lest et par kortere noveller i det siste. Men dette er jo bare begynnelsen, jeg vet jo ikke hvor mye du har tenkt å skrive enda. Det var ên ting: Da hun våknet igjen innså hun at det måtte være dag. Det var lyst nemlig. Kanskje bytte litt om på ordene i bold, samt skrive alt i en setning: 1 "Da hun våknet igjen var det lyst, så det måtte være dag." 2 "Da hun våknet igjen innså hun at det måtte være dag, for det var lyst ute." Bare eksempler, blir vel litt pirking detta... Ellers skriver du ganske bra! Ikke for detaljert, som er slitsomt, men detaljert nok til å bli hengende med og tenke hvordan det ser ut rundt dem. Og du får indirekte med at hun heter Anita ved at hun tenker det selv. Kreativ ordning. Novella kan bli god den, blir spennende å se hvordan det går! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Takk for tilbakemeldingen. Det er akkurat slik hjelp jeg er ute etter. Skal ta det til etteretning Lengde på den vet jeg ikke helt enda. Tar det mer som det kommer. Når det gjelder faste regler for sjanger så tenker jeg faktisk ikke over det for det hadde drept litt av moroa med å skrive. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 den va skummel blei redd ei Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 jeg vil lese resten! spennende som faen.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Vel. Resten er ikke skrevet enda så det er litt vanskelig. Skal se om jeg får skrevet litt i natt eller i morgen så skal jeg oppdatere førsteposten edit: Etter å ha tenkt meg litt om så tror jeg forresten at det kan bli litt heavy for forumet i og med at det ikke er 18-årsgrense her. Jeg tror ikke akkurat den kommer til å bli passende for en 12-,eller 14-åring. Får se hva det blir til. Kanskje jeg burde ta kontakt med en moderator og høre hva de godtar og ikke Endret 28. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 er det aldersgrense på erotiske noveller?? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 "Ligg stille, din tøs!", kom det fra en stemme. Det var den samme som i går.Døra til båsen gled opp med et langt knirk. Hun kunne ikke se det slik hun lå, men hun hørte at noen kom inn. Tunge skritt nærmet seg. "Vær så snill! Slipp meg fri... Jeg lover jeg skal ikke si noe til noen", tryglet hun. Svaret var like raskt som det var brutalt. En sviende smerte slo til på skinka hennes med et klask. Han hadde en ridepisk. Jeg må bare si jeg ELSKET dette avsnittet. Det manglet et komma før "men", men det var bare meg som pirka. Jeg føler du setter stemningen helt utrolig. Du gir leseren tid til å leve seg inn i situasjonen med å gå frem med handlingen "dunk, dunk, dunk". Jeg liker spessielt delen med "Han hadde en ridepisk.", det er en kort, konsis setning. Du KUNNE brodert den ut med fine ord og utrykk, men du gjør det overflødig. Elsket den setningen, altså. =) Jeg gleder meg til fortsettelsen. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) er det aldersgrense på erotiske noveller?? Aner ikke. Derfor har jeg sendt PM til en i forumstyret og spurt nøyaktig hva de godtar i denne kategorien. Forhåpentligvis får jeg svar i morgen. Det hadde vært for dumt om tråden ble stengt og/eller slettet og jeg fikk advarsel unødvendig Jeg må bare si jeg ELSKET dette avsnittet. Det manglet et komma før "men", men det var bare meg som pirka. Jeg føler du setter stemningen helt utrolig. Du gir leseren tid til å leve seg inn i situasjonen med å gå frem med handlingen "dunk, dunk, dunk". Jeg liker spessielt delen med "Han hadde en ridepisk.", det er en kort, konsis setning. Du KUNNE brodert den ut med fine ord og utrykk, men du gjør det overflødig. Elsket den setningen, altså. =) Jeg gleder meg til fortsettelsen. ^^ Takk. Det var meningen å være kort og konsis der. Jeg følte det gav mer stemning enn om jeg hadde utbrodert det. Kommafeil trodde jeg faktisk jeg hadde sett over, men den der må ha sneket seg inn likevel. Endret 28. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Oppdatert førstepost for de av dere som er interresert Lenke til kommentar
nettii Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 har du skrevet resten?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Nei jeg er ikke ferdig. Har bare skrevet litt videre. Vet ikke hvor lang den blir. Jeg når slutten når det føles naturlig, men jeg er langt derfra Lenke til kommentar
Nie Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Elsker hvordan du ikke helt popper rett på den erotiske delen. Du holder leseren på pinebenken, ved å slenge inn litt småerotikk innimellom. Jeg regner med det er en overgang, før du faktisk begynner på de saftige sakene du legger opp til. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 litt OT her: må bere spøre deg L4r5...ken det er som er på bildet ditt? utruli sjarmerende bilde smila kvar gong eg ser det..hehe Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Bra skreve, du må ta å legge ut resten når du er ferdig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Elsker hvordan du ikke helt popper rett på den erotiske delen. Du holder leseren på pinebenken, ved å slenge inn litt småerotikk innimellom. Jeg regner med det er en overgang, før du faktisk begynner på de saftige sakene du legger opp til. Er litt meninga det. Man kan si så utrolig mye uten å gå rett på sak og skrive om "pikken som dundrer inn i den våte fitta". Det blir litt for vulgært å gå rett på sak for min del. litt OT her: må bere spøre deg L4r5...ken det er som er på bildet ditt?utruli sjarmerende bilde smila kvar gong eg ser det..hehe Det er guttungen min. Han er ca 3 og 3/4 år på det bildet. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 litt OT her: må bere spøre deg L4r5...ken det er som er på bildet ditt?utruli sjarmerende bilde smila kvar gong eg ser det..hehe Det er guttungen min. Han er ca 3 og 3/4 år på det bildet. nåhh....so søt han er Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 nåhh....so søt han er Takk skal du ha. Det er et av de mer sjarmerende bildene jeg har av han Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Tøft Lars, men litt mye 'hun'! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg er enig i at det ble mye hun, men jeg syns det endte opp som en effekt, jeg. o_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg