Gå til innhold

Snakke over nett med Ps3?

vegesim

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan man kan snakke med sine venner når man spiller med en Ps3.

For Microsoft har med ett headsett i pakken til Xbox360, men dette har jeg ikke sett noe til i Sony sine Ps3 pakker!

:hmm:

Kan noen hjelpe meg med dette?

PS: jeg spør om dette fordi jeg er ikke sikker på om jeg skal innvistere meg en Ps3 med 40G, eller om jeg skal gå for en Xbox360 Pro.. jeg har faktisk hatt mest lyst på en X360, men har skiftet litt meninger i det siste. :hmm:

Men sys det går litt dårlig med spillene til Ps3, eller .. ?

Xbox har jo mange flere spill utgivelser, som ligges merke til. Har også hørt at de først lager X360 spillene, så rasker dem på for å bli ferdig med Ps3 spillet! Xbox spillene som også leveres på Ps3 blir da litt bedre, men som sagt, jeg er ikke sikker ..

Takker for kommentarer :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på hvordan man kan snakke med sine venner når man spiller med en Ps3.

For Microsoft har med ett headsett i pakken til Xbox360, men dette har jeg ikke sett noe til i Sony sine Ps3 pakker!

:hmm:

Kan noen hjelpe meg med dette?

PS: jeg spør om dette fordi jeg er ikke sikker på om jeg skal innvistere meg en Ps3 med 40G, eller om jeg skal gå for en Xbox360 Pro.. jeg har faktisk hatt mest lyst på en X360, men har skiftet litt meninger i det siste. :hmm:

I motsetning til MS lar sony deg bruke hvilket som helst Bluetooth headset.

Men sys det går litt dårlig med spillene til Ps3, eller .. ?

Xbox har jo mange flere spill utgivelser, som ligges merke til. Har også hørt at de først lager X360 spillene, så rasker dem på for å bli ferdig med Ps3 spillet! Xbox spillene som også leveres på Ps3 blir da litt bedre, men som sagt, jeg er ikke sikker ..

Takker for kommentarer :cool:

Dette gjelder stort sett Electronic Arts, men nå som det er mer penger og hente fra PS3-eiere vil jeg tro den trenden kommer til å snu og at det blir tilnærmet likt på begge konsoller. Ellers syns jeg PS3 har mange flere fristende titler i dag og i framtida enn Xbox 360. Av de som kommer i år kan jeg nevne uncharted: drake's fortune, Ratchet and Clank Future, Haze og Unreal Tournament 3 (kommer kun i USA i år, men er lett å importere). I tillegg er det jo en del flotte multiplattformspill, men siden de kommer til Xbox 360 også nevner jeg ikke dem. Du får ta en titt på spillene og se hva som frister mest, det er det som betyr noe.

Endret av Nimrad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...