Yonaz Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei, hvor skal man putte arka i en hp laserjet 1160? Har en Skuff nederst på printern hvor jeg har lagdt arka i den formen. Men den printer fortsatt ikke ut bare står og blink på at noe er feil. Noen som veit om jeg puter arka feil, eller om det er noe annent som er feil? Helt ny printer. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei, hvor skal man putte arka i en hp laserjet 1160? Har en Skuff nederst på printern hvor jeg har lagdt arka i den formen. Men den printer fortsatt ikke ut bare står og blink på at noe er feil. Noen som veit om jeg puter arka feil, eller om det er noe annent som er feil? Helt ny printer. Hei,hva står det i manualen ? Lenke til kommentar
Thrak Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Du har sikker lagt papiret riktig, det er vel ganske vanskelig å gjøre dette feil.... Det er ofte mange små teipbiter, plastdingser etc. som må fjernes før en ny skriver kan brukes. Les installasjonsveiledningen nøye og sjekk at du har gjort alt riktig. Ta ut toner/trommel og sjekk at det ikke er forseglinger på den. Virker ikke det ville jeg kontaktet HP-support. Da får du snakke med en inder som snakker dårlig engelsk og han kan kanskje fortelle deg hva som er galt utifra hvordan lysene blinker da de ofte er fungerer som feilkoder. Eller du kan ta den med der du kjøpte den, slenge printeren på disken og be dem få den til å virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå