kaka Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei. Jeg har i de siste to ukene fått hodepine når pulsen er høy, spesielt når jeg trener o.l. Det hele startet med at jeg var ute og løp en dag. Det var kaldt (rett under null), og jeg hadde ikke på meg lue, men hadde på meg greit med klær ellers. Etter en stund så begynte jeg å svette på hodet, og jeg begynte å fryse og hodepinen kom. Hodepinen "sitter" rett ved øret. Noen som har opplevd noe lignende? Dette har nå vart i to uker og hindrer meg i å trene. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har ikke opplevd hodepine sånn rett ved øret, men jeg har ofte fått hodepine etter trening pga. dehydrering. Drikker du nok vann? Lenke til kommentar
kaka Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Har ikke opplevd hodepine sånn rett ved øret, men jeg har ofte fått hodepine etter trening pga. dehydrering. Drikker du nok vann? Jepp, drikker nok vann til vanlig, men på denne løpeturen så orket jeg ikke å drasse på en flaske, så nei, ble ikke noe vann i løpet av denne ca 30min lange løpeturen. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hm, det skulle vel strengt tatt gå bra på en så kort løpetur, men jeg er ikke noen ekspert på dette området, så du får nesten finne noen andre som kan hjelpe. I verste fall får du oppsøke en lege eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå