REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Noen andre en meg som så på det? .... Hva faen? Var litt i grenseland av ting jeg hadde forventet klokka 22.40... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 hva handler det om? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hva var det? Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Dude som var 26 år og var jomfru. Så sendte de han til en skole å gjorde han "klar" til å pule... Så pulte han en av instruktørene. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 og de var 60++ More liek 80+++ Satan, når hun der ene spredte hele fitta si... Lenke til kommentar
SCV Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 kjerring som han knulla var vell kanskje opp i 30 åra. og instruktørene som bare skulle gjøre han trygg på og vere naken og bli tatt på alt det der var kanskje litt for gamle. men de har vell en jobb de liker, får ta på små uerfarne gutter men syns trådstarter det var for drøyt er det bare og skifte kanal vell? var bare en hårete ræv, en hallslapp penis som var og se da. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 og de var 60++ More liek 80+++ Satan, når hun der ene spredte hele fitta si... da gikk det for deg? lurer på hvor mye han karen fikk for å være med i programmet. han eide jo ikke klesstil og han hadde jobb som avisbud ved en alder av 26 år. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 han fikk fitte da. 80 år gammel en. Må innrømme at hun han fikk var den beste... De to andre var stygge som juling. Hvilken dag? I går. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 skaff deg et par STORE briller Loso. kanskje ikke kvinfolket var noen rose. men hull er hull for en desperat mann. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) HAHAHAHAHA: Okei, dette her var ganske sykt. Noen som vet om en plass episoden kan streames på nett? Endret 27. november 2007 av Dynejonas Lenke til kommentar
SCV Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 ikke noe vakkert syn nei, men det var da heldigvis ikke hun han knulla. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Dette programmet bar preg av en svært stor harryfaktor. Fikk frysninger når jeg såg den youtube filmen der. Det er ikke noen fornorsket versjon som sendes på tvnorge? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 var den som gikk på tvnorge. om du mener at det er harry at folk går til profesjonelle for og få seg et knull, så var det harry ja. han kunne jo alltids stukket til red ligth district i amsterdam, men istedenfor valgte han en profesjonell sjappe i amsterdam Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Det var så og si ingen harryfaktor etter min mening. Nå har ikke jeg sett versjonen på youtube, i den norske versjonen av programmet er det en norsk stemme som forteller om ting. Mange folk kunne trengt et slikt kurs i Norge, men her setter moraliserende lover en stopper for det. Endret 27. november 2007 av Svedge Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 og de var 60++ More liek 80+++ Satan, når hun der ene spredte hele fitta si... da gikk det for deg? lurer på hvor mye han karen fikk for å være med i programmet. han eide jo ikke klesstil og han hadde jobb som avisbud ved en alder av 26 år. Hva er det som er så uvanlig med en 26-åring som avisbud egentlig? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 han bodde hjemme med mor, og gikk med en lokal gratissavis. ingenting som er galt skulle jerg tro, vell like galt som og jobbe på en og annen fabrikk skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det høres ganske tragiskt ut. :!: Har ikke sett på serien, så jeg bare svarte på en kommentar. Kommer det en reprise snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå