Strofe Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har dere noen tips til passende bakgrunnsmusikk mens man leser til eksamen? Bør helst være musikk uten tekst, siden det tar vekk konsentrasjonen. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg hører gjerne på Thomas Dybdahl. Jeg tror det er smartest å høre på musikk man har hørt mye fra før. Da kan den lettere gli i bakgrunnen, du slipper at andre lyder rundt deg forstyrrer og du kan konsentrere deg om arbeidet! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Beethoven - Appassionata. Det beste som noen gang er laget for piano! Ellers så kommer det veldig an på hva slags sjangere du liker da. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Amadeus Mozart, Beethoven, Grieg, Baach eller noe i den duren. Klassisk musikk er fantastisk "studeringsmusikk". Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg anbefaler selvsagt Pink Floyd. Atom Heart Mother er et godt valg. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg anbefaler deg og skru av stereoen og konsentrere deg om lesinga. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg anbefaler deg og skru av stereoen og konsentrere deg om lesinga. Er egentlig enig i dette. Men hvis man føler bedre motivasjon/følelse av ro med musikk tilstede, er det vel ambientmusikk som er det beste. Ambient kommer i mange former og farger, så det beste er vel egentlig bare å grave litt selv. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ambient er bra som bakgrunnsmusikk, det eneste jeg klarer å høre på og konsentrere meg om annet samtidig. Jeg anbefaler Sigur Rós. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Hva med Shpongle? Psykadelisk ambient electronica, 99% instrumentalt. Anbefales. Endret 2. desember 2007 av Speik Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ambient, chillout og downtempo. Progressive- house og -trance anbefales også. Lenke til kommentar
Strofe Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Nå hører jeg på Kent sitt nye album. Bra musikk mens man jobber med matriser. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Goa-trance sjangenren er digg å lese til.. Hvis man liker sånn musikk da.. Lenke til kommentar
Strofe Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Trance er vel noe av det jeg liker minst, sammen med techno, heavy metarl og jazz. Men det finnes godbiter innen hver sjanger, så kanskje verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Få tak i noen av ambient-utgivelsene til Brian Eno, f.eks. Discreet Music eller Music For Airports :-) Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 the shadows er nesten bare instumental Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Må si jeg er glad i soundtracks, eksempelvis Blade Runner, Twin Peaks, Conquest of Paradise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå