Admin'c Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hva?, kan du omformulere så jeg skjønner noe så jeg kan hjelpe? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Så litt på de andre postene til Thomas. Så etter litt hieroglyff-tydning så kom jeg fram til: Du vil vite hvordan du spiller flere personer i nettverk? (I BF1942?) (Beklager, men postene dine er håpløst uoversiktlige.) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 En hoster resten joiner og router/firewall må være riktig konfigurert. Var det svaret??? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 (kom meg vis HJELP med Nettverk spiller samme i verd!) Merk ordliste -> Trykk "randomize order" -> klipp ut -> trykk "ny tråd" i forumet -> trykk "lim inn" -> trykk "send". Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Merk ordliste -> Trykk "randomize order" -> klipp ut -> trykk "ny tråd" i forumet -> trykk "lim inn" -> trykk "send". hehe, ny versjon av Odalizer? Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 8) ???????? Nok er nok.. Phaggot shaddap Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Beklager jeg var litt slem i tonen :oops: Som sagt, en av maskinene på nettverket må hoste og de andre må joine spillet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Så litt på de andre postene til Thomas. Så etter litt hieroglyff-tydning så kom jeg fram til: Du vil vite hvordan du spiller flere personer i nettverk? (I BF1942?) (Beklager, men postene dine er håpløst uoversiktlige.) forstod det nå takk, men hvem klarte å dra opp denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg