Gå til innhold

Hjelp til kjøp av bærbar


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Jeg skal kjøpe en bærbar, og lurer på om dere kan komme med noen forslag til meg?

 

Priser KAN gå opp til 12.000, men dette er absolutt maks. Saken er at PC-en ikke skal bli brukt til spill i det hele tatt, den skal kun bli brukt i jobb- og skolesammenheng, og da tenker jeg; må jeg virkelig ut med alle de tusenlappene for å få en god PC til mitt bruk?

 

Videre tenker jeg at støy er en kriterie for kjøp, samt er det greit om den ikke er helt "navnløs" i sitt utseende, om dere forstår. Fint at den kunne vært liten og sprek, men pris og specs kommer først. På forhånd takk!

 

-Et lite sidespørsmål: Lenovo, hva slags merke er det? Bra / dårlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror nok du får en tilfredsstillende pc for en god del mindre enn 12000 - til ditt bruk.

Lenovo har, etter hva jeg har forstått, kjøpt opp IBM's PC-avdeling. IBM sine thinkpads har et ganske godt rykte på seg etter hva jeg kan se.

 

Flott, da slipper jeg bruke så mye penger, det er jo bare perfekt :)

Noen som har noen PC-er?

Lenke til kommentar

Har Thinkpad T43. Den har surret og gått i 2 år nå. Har måttet gjenopprette en gang på grunn av min egen eksprimentering med systemfiler.

 

I dag er det vel T60 modellen som er mest aktuell. Den har C2D prosessor og er betydelig raskere enn min.

 

Thinkpadene kommer ikke ut som de maskinene som syntetisk yter mest for pengene, men gir deg igjen i form av god byggekvalitet, og driftsikkerhet.

 

At de ikke ser ut som et billig leketøy trekker heller ikke ned!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...