hans A Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er på jakt etter en DAB radio som kan kobles opp mot mitt eksisterende anlegg. Har et anlegg bestående av 3 deler. (Denon) Forsterker, CD og radio. Så jeg er på jakt etter et DAB anlegg som har følgende tilkoblinger: -Analog og digital utgang. -Antenne inngang. Noen Tips? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvorfor skal du ha den når du har en radio? DAB er jo dårligere kvalitet enn det FM på godt mottak er. Norge har den dårlige standaren på digitale sendinger, det gjeller det digitalebakkenettet til TVen også Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Hvorfor skal du ha den når du har en radio? Det skal jeg fortelle deg - fordi han vil. Red.: For å svare trådstarter, så har Denon et alternativ. Endret 27. november 2007 av .Marcus Lenke til kommentar
hans A Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Grunnen er enkel. Jeg får innn flere kanaler med DAB. Blir muligens å satse på en DAB adapter. Muligens denne ARGON DAB Adapteren fra HiFiklubben. Blir bare å spe på med DAB på de kanalene jeg ikke har på FM båndet mitt. Har veldig godt signal med en stor antenne på loftet. Endret 28. november 2007 av hans A Lenke til kommentar
hans A Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Slettet dobbelpost. Endret 28. november 2007 av hans A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå