Forge Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Heisann. Jeg har nylig funnet ut at jeg til jul kommer til å ha penger til en ny skjerm, og det jeg er på jakt etter er en 20-tommers widescreen(har en Syncmaster 930BF 19-tommer fra Samsung nå i standard 4:3 og er fornøyd med den, men skaffer jeg meg en ny så kan jeg gi den til noen i familien som trenger en skjerm slik at alle vinner). Jeg tenkte først på en Samsung Syncmaster 206BW, men jeg kommer ikke utenom det faktum at jeg synes den er helt forferdelig stygg(den tykke, dobbeltfargede underdelen av rammen, rund glossy fot og et irriterende blått lys rundt av/på-knappen). Det er sikkert en flott skjerm i seg selv og designet er ikke alfa og omega, men jeg hadde nå håpet at det kunne finnes et litt mer innbydende design i samme klasse. Da jeg kikket litt i prisguiden kom jeg over HP W2007, og tester av denne er stort sett ganske positive sett i forhold til pris. I prisguiden står den oppført uten HDCP-støtte og DVI-tilkobling, men alle tester jeg har lest sier at den har nettopp det. Er denne skjermen verdt pengene, eller burde jeg bare gå for den fra Samsung? Finnes det evt. noen andre gode alternativer i 20-tommersklassen til samme pris? Før noen svarer så burde jeg nevne at 22 tommer faktisk blir for stort, jeg har et hjørnebord til PC-en og det blir ikke plass til den under hylla over. Endret 27. november 2007 av Forge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå